بی خبری مدیران خراسان رضوی از وعده مسکن اجتماعی!
نسخه‌ دولت یازدهم برای ساخت مسکن اجتماعی طوری پیچیده شد که وعده مسکن برای گروهی از اقشار ضعیف جامعه مطرح شد تا افرادی که در مسکن مهر هم نمی‌توانستند آورده لازم را تامین کنند خانه دار شوند و بنابراین کار را به بنیاد مسکن محول کردند درحالیکه در خراسان رضوی هیچ خبری نیست!
کد خبر: ۲۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 19 April 2015
جایگزین مسکن مهر نرسید ...

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، شریه شهرآرا در گزارش امروز خود موضوع مسکن اجتماعی را در دستور کار داشته است که جالب است حاکی از بیخبری مسولان مختلف است.
مصوبه یا تصمیمی در‌باره مسکن اجتماعی به استان ابلاغ نشده است
همه این موارد در‌ حالی است که پیگیری خبرنگار ما از مسئولان استانی درباره وضعیت اجرای طرح مسکن اجتماعی در استانمان به نتیجه‌ای نرسید و در اظهارنظری یکسان از جزئیات و زمان و چگونگی ساخت این نوع مسکن در استان خراسان رضوی اظهار بی‌اطلاعی کردند!
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرا در این زمینه گفت: هنوز هیچ مصوبه یا ابلاغیه یا تصمیمی در‌باره مسکن اجتماعی به دست ما نرسیده است.
محمدحسن واحدی در پاسخ به این سوال که خبر اعلامی از سوی وزارت راه حکایت از تامین زمین مسکن اجتماعی دارد و در این زمینه، آیا هیچ پیشنهاد و بررسی در استان صورت گرفته است یا خیر، عنوان کرد: در‌باره هیچ یک از جزئیات مسکن اجتماعی در‌حال‌حاضر در استان تصمیمی اتخاذ نشده است.
ابراز امیدواری برای ایجاد مسکن اجتماعی در استان
باتوجه به محول‌شدن بخشی از عملیات ساخت مسکن اجتماعی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌سراغ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی رفتیم که وی نیز در گفتگو با خبرنگار ما فقط ابراز امیدواری کرد که این طرح در استانمان به نتیجه برسد.
سیدرضا موسوی‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا زمین مسکن اجتماعی باتوجه به گفته معاون وزیر راه تامین شده است یا نه؟ فقط به بیان این جمله بسنده کرد که هنوز فرمول تامین این مسکن و تصمیم قطعی در این زمینه ابلاغ نشده است؛ در عین حال این مسکن در آینده برای گروه‌های هدف تامین خواهد شد.
اداره‌کل راه و شهرسازی استان هم از مسکن اجتماعی خبری نداشت
برای پیگیری این موضوع به سراغ مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان نیز رفتیم که دکتر سیدی مدیر بخش مسکن و ساختمان این اداره‌کل در گفتگو با خبرنگار شهرآرا اعلام کرد: هیچ اطلاعی از مسکن اجتماعی که قرار است در استان‌ها ایجاد شود، نداریم و ابلاغی نیز از سوی دولت در این زمینه انجام نشده است.
وی خاطر‌نشان کرد: در استان باتوجه به دستور دولت برای طرح مسکن اجتماعی باید این طرح پیگیری شود که البته اصل کار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول شده است.

این گزارش تابناک حاکیست درحالیکه وضعیت مسکن اجتماعی در خراسان رضوی صرفا در حد حرف و وعده و وعیدها باقی مانده است درگاه صبح توس در اقدامی جالب تعرفه های نسبی و حدودی بهای مسکن در مناطق مختلف مشهد را منتشر کرد که نشان از رکود بازار مسکن دارد.

قیمت آپارتمان های نوساز در مشهد- هفته آخر فرودین ۹۴

شیب ملایم رونق بازار در سال 94 + قیمت مسکن در مناطق مختلف مشهد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار