آیت‌الله علم‌الهدی:
امام جمعه مشهد گفت:اینکه بیاییم جشنواره تئاتر و سینما راه بیندازیم تببین‌کننده ماهیت انقلاب ما نیست.
کد خبر: ۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷ 02 February 2015

به گزارش تابناک، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد:باید ماهیت انقلاب برای همگان تبیین شود و اینکه بیاییم جشنواره تئاتر و سینما راه بیندازیم تببین‌کننده ماهیت انقلاب ما نیست؛ با این حال بهترین مرجع شناخت این انقلاب، قرآن است.

وی گفت: حرف اول امام راحل این بود که این انقلاب باید صادر شود، بنابراین امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی، خطاب به جوانانی که انقلاب را درک نکرده‌اند، گفت: این انقلاب موسی و انبیاء است، چراکه آمده است دنیا را توسعه دهد تا برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) آماده شود، بنابراین اگر در کشور دعوایی نیز وجود دارد بر سر همین مسائل است تا ارزش‌های دین زیرسئوال نرود و تمام فریادهای ما به همین دلیل است تا مظاهر بی‌حجابی را در کشور مشاهده نکنیم و یا قوانینی تصویب نشود که ارزش‌های دین را زیرسئوال ببرد.

وی با اشاره به سنگ‌اندازی و ورود برخی جریان‌های منحرف به فکر جوانان در کشور خاطر نشان کرد: ما دعوایمان بر سر این است که با کسی بر سر وزارت و وکالت دعوا نداریم، چراکه انقلاب داریم، مدیریت دولتی، اجرایی، برنامه‌ریزی، مجلس شورای اسلامی و قوه مجریه و مقننه ابزار ماست تا این انقلاب را توسعه بدهند و آن را جهانی کنند، در حال حاضر انقلاب ما 36 ساله شده است، مردم ما بحران‌ها را اداره کردند و در مقابل توطئه‌ها را مدیریت کردند.

وی با اشاره به تحولات سوریه نیز گفت: آمریکا تصمیم گرفت که بشار اسد نباشد، اما ما گفتیم باید او در این کشور حضور داشته باشد و این پیروزی ماست، امروز بعد از گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی، پرچم انقلاب ما در جنوب لبنان و لب مرز اسرائیل برپاست و تصویر مقام معظم رهبری در مرزهای اسرائیلی خار چشم آنها شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: امروز موشک‌سازی ایران دنیا را متحیر کرده، به طوری که سید حسن نصرالله می‌گوید تا 300 هزار موشک می‌توانیم به سمت اسرائیل پرتاب کنیم و این‌ها به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است که رهبر لبنان این سخن بزرگ را می‌گوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار