رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: 7 هزار نفر در 23 کانون سطح استان مستقر در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند که 2 هزار نفر از این افراد در مشهد مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۲۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 20 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، سید جواد کمالی در اتاق گفت‌وگوی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان در 20 فروردین ماه سال 85 سالروز شهادت شهید آوینی راه‌اندازی شده و در حال حاضر 55 هزار نفر عضو بسیج هنرمندان در کشور هستند.

وی افزود: 7 هزار نفر در 23 کانون سطح استان مستقر در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند که 2 هزار نفر از این تعداد در مشهد مشغول هستند و در سال 93 با برگزاری سه جشنواره موفق به کسب مقام‌های ملی شدیم.

کمالی عنوان کرد: شناسایی افراد انقلابی و علاقمند به هنر از اهداف اصلی بسیج هنرمندان است و در همین راستا سازمان بسیج هنرمندان در ایام مختلف سال فراخوان‌های مختلفی صادر می‌کند.

رئیس بسیج هنرمندان خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی و سرود‌های انقلابی آغاز شده و براساس اعلام سردار نقدی چهار جشنواره دیگر در حوزه‌های مختلف هنری تا پایان سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: 10 انجمن در رشته‌های مختلف هنری در استان فعال شده و اگر فرهنگسرا یا سالن در اختیار بسیج هنرمندان قرار گیرد، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار