رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: قرار است چهار پایگاه‌ فرهنگی مختلف ویژه کودکان و نوجوانان در حرم مطهر رضوی در طول تابستان راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۲۵۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 02 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، مهدی لسانی اظهار کرد: این پایگاه فرهنگی که هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و مصادف با روز جهانی قدس با عنوان «دوستان فلسطینی من» برپا شد، با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع، میزبان کودکان 5 تا 10 ساله بود.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به استقبال خوب زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از برپایی این پایگاه فرهنگی، افزود: خانواده‌هایی که در این راهپیمایی بزرگ شرکت داشتند، فرزندان خود را از ساعت 9:30 تا 12 به این مرکز فرهنگی آوردند تا ضمن حضور در این اجتماع بزرگ، با آرامش خاطر و فراغ بال به اعمال عبادی خویش بپردازند.

وی ادامه داد: این پایگاه با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع همچون برگزاری مسابقه فرهنگی، کارگاه نقاشی و قصه‌گویی توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری لحظات شادی را برای کودکان فراهم آورد.

لسانی بابیان اینکه این کار فرهنگی برای نخستین بار در صحن قدس حرم مطهر انجام شد، تصریح کرد: امسال تأکید ویژه‌ای در برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس برای مخاطبان کودک و نوجوان شد، بر همین اساس این اداره نیز اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری هر چه‌بهتر این مراسم در نظر گرفت.

وی اعلام کرد: قرار است در همین راستا چهار پایگاه‌ فرهنگی مختلف ویژه کودکان و نوجوانان در حرم مطهر رضوی در طول تابستان راه‌اندازی شود که این اقدام با مشارکت اداره پاسخگویی، اداره علوم قرآنی و اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی انجام خواهد گرفت.

منبع: پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار