مدیر فرهنگسرای حجاب شهرداری مشهد از تشکیل اتاق فکر و راه اندازی باشگاه مادران مشهد در راستای توانمند سازی مادران پایتخت معنوی ایران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 21 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی معصومه باعدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: با هجوم انواع آسیب های نوظهور در جامعه و در راستای توانمند سازی مادران پایتخت معنوی ایران درصدد ایجاد یک شبکه اجتماعی قوی و منسجم با عنوان باشگاه مادران هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای حجاب به شکل تخصصی آموزش مشاوران، مربیان حوزه عفاف و حجاب یاران شهر مشهد را آغاز کرده است ادامه داد: بانوان فعال عرصه فرهنگی مشهد به عنوان حلقه اتصال میان مدیران فرهنگی شهر و شهروندان در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف گرایی بویژه در میان نسل جوان تاثیر گذار هستند.

وی افزود: در همین رابطه تا کنون تعداد ۴۸۰ گفتمان عفاف گرایی در سطح دانشگاه ها، مساجد، مدارس و محیط های نمایشگاهی مشهد توسط این مشاوران و مربیان این فرهنگسرا به اجرا در آمده است.

باعدی یادآور شد: همچنین در این راستا تعداد ۱۳ هزار نوجوان از فرصت برگزاری جشنواره دختران شهر بهشت در سال گذشته بهره مند شدند.

مدیر فرهنگسرای حجاب مشهد همچنین به آموزش دختران و مادران در مناطق کم برخوردار مشهد اشاره کرد و گفت: نوع آموزش های متفاوت و متناسب برای دختران نوجوان و جوان و مادران در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق محروم از جمله برنامه های این فرهنگسرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار