بخشدار کوهسرخ با اشاره به اجرای 158 پروژه مشارکتی در روستاهای این بخش، از کمک 40 میلیارد ریالی مردم و خیرین به منظور کمک به عمران و آبادانی در بخش محروم کوهسرخ خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 01 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، رضا رمضانی طرقی در نشست شوراهای اسلامی و دهیاران بخش کوهسرخ گفت: اجرای 158 پروژه مشارکتی از بدو فعالیت شوراهای اسلامی در دوره چهارم در روستاهای بخش کوهسرخ در حقیقت سند افتخاری برای دهیاران و شوراهای اسلامی این روستاها در خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های انجام شده در راستای عمران و آبادی روستاها یادآور شد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش کوهسرخ در دوره چهارم تا کنون موفق شدند 40 میلیارد ریال مشارکت مردم و خیرین را برای اجرای پروژه‌های خدماتی، عمرانی و بهداشتی جذب کنند.

بخشدار کوهسرخ با بیان اینکه خدمات مطلوبی در سطح روستاها توسط دولت ارائه شده اما تا رسیدن به انتظار مطلوب فاصله داریم خاطر نشان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به روستاها توسعه همه جانبه در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی واجتماعی در روستاهاست.

وی با بیان اینکه روستاها سکونتگاهی است که می‌تواند به عنوان محور تولید مد نظر قرار گیرد افزود: در این راستا باید با تشکیل تعاونی‌هایی در سطح روستاها با استفاده از سرمایه‌های مردمی علاوه بر ایجاد زمینه برای فعالیت در روستاها زمینه مهاجرت معکوس نیز فراهم شود.

رمضانی با اشاره به این که بخش کوهسرخ، افراد نخبه و توانمندی در بخش‌های مختلف به کشور معرفی کرده است تصریح کرد: شناسایی افراد نخبه و خیر این منطقه که در حال حاضر در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف در سراسر کشور هستند از اقدامات شاخص دهیاران و شوراهای اسلامی در این بخش در راستای بهره گیری از توان و ظرفیت آنان در جهت کمک به عمران و آبادی این بخش محروم بوده است.

بخشدار کوهسرخ در ادامه تأمین تجهیزات و ماشین آلات دهیاری‌ها، گازرسانی به روستاهای بخش کوهسرخ، آسفالت محورهای راه روستایی و ارتقا محور کوهسرخ به نیشابور، احیای 25 هزار هکتار بادامستان‌های دیم را از مهم‌ترین نیازها و خواسته‌های مردم بخش محروم 25 هزار نفری کوهسرخ عنوان کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار