شهردار سرخس با بیان اینکه بودجه تحقق یافته شهرداری سرخس ۱۷۵ درصد رشد داشته است، گفت: در سال ۹۳ بودجه شهرداری ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون محقق شد.
کد خبر: ۲۷۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 08 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمد امینی‌فر با اشاره به بودجه شهرداری سرخس در سال‌های 93 و 94، اظهار داشت: در سال 93 بودجه شهرداری 6 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که 8 میلیارد و 100 میلیون محقق شد.

شهردار سرخس بیان کرد: بودجه شهرداری سرخس در سال گذشته 8 میلیارد تومان بود که با متمم بودجه 14 میلیارد و 400 میلیون تومان محقق شد و 175 درصد در بودجه شهرداری رشد داشتیم.

امینی فر افزود: بودجه سال 95 شهرداری سرخس 10 میلیارد تومان بسته شده است.

شهردار سرخس با اشاره به اجرای آسفالت در سطح شهر سرخس عنوان کرد: اجرای آسفالت در شهر سرخس 268 درصد رشد داشته و توانستیم با نهضت آسفالت 117 هزار متر مربع از شهر سرخس را آسفالت کنیم.

وی ادامه داد: بودجه آسفالت شهر سرخس در سال 93 یک میلیارد و 400 میلیون تومان در نظر گرفته شد و در سال 94 نیز همین مبلغ را در نظر گرفتیم که طبق بررسی‌ها میزان اجرای آسفالت در سال 94 نسبت به سال 93 حدود 1.5 برابر افزایش داشت.

شهردار سرخس اظهار داشت: 17 هزار متر مربع نیز پیاده‌روسازی در سرخس اجرا و 6 هزار متر مربع نیز به سرانه فضای سبز اضافه شد و در همین راستا بوستان‌های شهرستان را بازسازی و بهسازی کردیم.

امینی‌فر خرید ماشین آلات در سال گذشته را از اتفاقات خوب در شهرداری سرخس توصیف و بیان کرد: یک دستگاه خودرو آتش نشانی به مبلغ 330 میلیون تومان به همراه ست‌های امداد و نجات برای آتش نشانان خریداری کردیم.

وی گفت: شهرداری سرخس با تمام مشکلاتی که دارد سربلند کار خودش را انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار