فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه جابه‌جایی پادگان‌ مشهد پروژه‌ای ملی است، گفت: متأسفانه هیچ اعتباری در دولت برای پادگان‌های ارتش در نظر گرفته نشده است.
کد خبر: ۲۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵ 26 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی در نخستین جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش پس از جنگ با استفاده از افراد متعهد و نخبه در تمام زمینه‌ها و با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس توانسته است پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بحث هواپیماها، ناوها، زیردریایی‌های سبک و سنگین، موشک‌ها و سامانه‌های پدافندی توانسته‌ایم به پیشرفت‌های قابل قبولی دست پیدا کنیم خاطرنشان کرد: برای آمادگی رزمی تلاش‌های خوبی صورت گرفت که رزمایش محمد رسول‌الله (ص) نمونه موفق این رزمایش بود که سال گذشته برگزار شد.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور در ارتباط با آمادگی ارتش در برابر تهدیدات، تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح ارتش از آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات برخوردار هستند.

جهانشاهی به یادواره شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و متذکر شد: این یادواره ملی برای نخستین بار توسط ارتش برگزار شد که در برگزاری آن نهادهای مختلف استانی کمک‌های فراوانی کردند.

وی در ارتباط با جابه‌جایی پادگان‌ها، خاطرنشان کرد: اقدام برای جابه‌جایی پادگان در بیرجند، زاهدان، تبریز و ارومیه و مشهد انجام شده و در شهرستان بیرجند این جابه‌جایی به صورت کامل صورت گرفته است.

جهانشاهی اضافه کرد: در شهر مشهد نیز اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است اما با توجه به اینکه این جابه‌جایی پروژه‌ای ملی است همکاری بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه هیچ بودجه‌ای در دولت به پادگان‌های ارتش داده نشده است، اظهار کرد: ما باید از فروش پادگان، پادگان ایجاد کنیم که در این زمینه باید تدبیری اتخاذ شود و بودجه به این بخش اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار