مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از ارائه درخواست اختصاص 1000 دستگاه تاکسی نو به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵ 28 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، علی‌اصغر نیشابوری با بیان این مطلب اظهار کرد: ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور با تقاضای اختصاص 1000 دستگاه تاکسی نو به مشهد موافقت کرده و در همین راستا نیز معرفی به بانک عامل انجام شده است.

وی افزود: اگر بانک صادرات به عنوان بانک عامل، همکاری لازم را صورت دهد و ارائه تسهیلات را به شعبات ارائه‌دهنده وام در مشهد ابلاغ نماید، این موضوع تسریع می‌شود و 1000 دستگاه تاکسی نو به متقاضیان نوسازی تحویل می‌گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه هم‌اکنون 1571 دستگاه تاکسی نو از سهیمه فاز اول به طور کامل اخذ شده، بیان کرد: دریافت تاکسی جدید منوط به جذب کامل سهیمه فازهای قبلی بوده که سهیمه مذکور در مشهد به طور کامل جذب گردیده و درخواست جدید متعاقب آن ارائه شده است.

نیشابوری با بیان اینکه از تیرماه 93 تاکنون تعداد 1350 دستگاه تاکسی نوسازی شده است، خاطر نشان کرد: همچنین تا پایان سال 93 تعداد 4000 متقاضی نوسازی برای تشکیل پرونده و تکمیل فرم‌های ثبت‌نام به این سازمان مراجعه کردند که به دلیل عدم تکمیل برخی از پرونده‌ها، ثبت‌نام آن‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

وی افزود: 150 نفر از افراد مذکور در حال تکمیل پرونده هستند و پرونده دریافت تسهیلات 350 نفر نیز تکمیل شده و منتظر تحویل خودروهای خود هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار