مدیر اجرایی پروژه میدان شهدای مشهد گفت: کل ساختمان تالار شورای شهر تا پایان خرداد ماه امسال به پایان می‌رسد و تا این تاریخ به صورت فازبندی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 29 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی وحید برجسته‌نژاد در حاشیه شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با پروژه هدایت میدان شهدا اظهار کرد: پروژه هدایت در شمال شرق میدان شهدا قرار گرفته و با توجه به اینکه یکی از مشکلات پروژه واگذاری زمین اوقافی بود، باید یک توافق سه جانبه بین شهرداری، اوقاف و کوه نور شکل می‌گرفت.

وی افزود: امروز به صورت موازی با شرکت سرمایه‌گذاری اوقاف به نام انفاق به نتیجه رسیدیم که آنها آورده خود را مشخص و با شهرداری به شراکت بگذارند و سرمایه‌گذار کوه نور از این شراکت خارج شود و به شراکتی دو جانبه بین اوقاف و شهرداری تبدیل شود.

برجسته‌نژاد بیان کرد: پروژه هدایت دقیقا قرینه پروژه توس بوده و پروژه تجاری با تراکم کم است.

مدیر اجرایی پروژه میدان شهدای مشهد در ارتباط با آخرین وضعیت تالار شهر نیز گفت: طبقات دوم و سوم که مربوط به اعضای شورای شهر و همچنین سالن شورای شهر مشهد است از لحاظ کارهای ساختمانی به پایان رسیده و در حال حاضر معاونت مالی و اداری در بحث تجهیز مبلمان این مکان را در دستور کار خود قرار داده که به زودی نیز به پایان می‌رسد.

برجسته‌نژاد خاطرنشان کرد: کل ساختمان تالار شهر تا پایان خرداد امسال به پایان می‌رسد و تا این تاریخ به صورت فازبندی افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار