دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی گفت: کارگاه‌های کشوری ووشو به میزبانی هیئت ووشو خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲ 03 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد رستگارمقدم در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: بحث درآمدزایی در هیئت ووشو خراسان رضوی وجود ندارد و چیزی به نام دستمزد و حقوق در این هیئت نیست.

وی در زمینه نتایج مثبت ووشو قهرمانی خراسان رضوی گفت: بخش قهرمانی ووشو استان از وضعیت خوب و مطلوبی برخوردار است و همه ساله نیمی از کرسی‌های تیم ملی در اختیار ووشوکاران خراسان رضوی است اما مربیان و ورزشکاران پایه همواره در حاشیه قرار گرفته و مظلوم واقع می شوند.

دبیر هئیت ووشو خراسان رضوی در زمینه مشکلات مالی این هیئت گفت: خوشبختانه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان از حالت کمک‌های مقطعی به پایدار تبدیل شده و توانسته بسیاری از مشکلات را برطرف کند اما در حال حاضر قادر به حمایت از بازیکنان نیستیم و بودجه ای در این زمینه اختصاص نیافته است.

رستگارمقدم ادامه داد: در حال حاضر حمایت از بخش ورزش همگانی و عمومی در حوزه اختیارات هیئت است و بازیکنان حرفه‌ای در اختیار فدراسیون قرار گرفته و از حمایت‌های آنان بهره‌مند می‌شوند و حمایت‌های خاصی برای بازیکنان تعریف نشده است.

وی پیرامون برگزاری دومین دوره لیگ برتر ووشو در استان بیان کرد: در سال 93 دومین دوره لیگ برتر ووشو استان پس از 2 سال تعطیلی به طور مجدد برگزار شد که در خلال برگزاری این لیگ 2 بازیکن از رده جوانان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام و موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی بیان کرد: قهرمان لیگ برتر استان سهمیه شرکت در لیگ کشور را دریافت می‌کند و این مسابقات اردیبهشت ماه سال 94 به نام احسان پیغمبری یکی از برترین مربیان استان برگزار می‌شود.

رستگارمقدم در زمینه دیگر برنامه‌های این هیئت تا پایان سال 94 افزود: میزبانی 6 دوره کارگاه کارآموزی ووشو به عهده خراسان رضوی است برگزاری دوره مربیگری و داوری درجه 2 و 3 نیز از دیگر برنامه‌های هیئت ووشو تا پایان سال 94 است.

وی ادامه داد: آمادگی و برگزاری اردوهای هیئت ووشو خراسان رضوی در شش ماه دوم سال 94 انجام می‌شود و به دنبال افزایش مهارت‌ها و آمادگی ورزشکاران برای حضور در لیگ کشوری هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار