عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس طغیان آقازاده‌ها و عدم اجرای قانون برای این افراد را از دلایل افزایش فسادهای اقتصادی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 06 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، احمد بخشایش اردستانی، در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای وزیر آموزش و پرورش پرونده اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان مختومه می‌شود، اظهار داشت: با توجه به انعکاس این اختلاس در رسانه‎ها این پرونده ملی و افکار عمومی حساس شده است؛ شاید بتوان گفت پروسه رسیدگی به آن طولانی شود ولی هیچ وقت مختومه نخواهد شد.
 
وی تصریح کرد: آقای روحانی اصرار دارد که این اختلاس را بعنوان جابجایی پول عنوان کند که البته اختلاس با جابجایی هیچ فرقی ندارد چرا که حدود ۹ میلیون تومان از جیب هر معلمی از صندوق برداشت شده است و از طرفی دولت نمی‌خواهد قبول کند که این اختلاس در طول زمان ریاست جمهوری خود بوده است.
 
اردستانی بیان داشت: از این مقدار اختلاسی که شده ۲ هزار میلیارد تومان به ۳۰ نفر داده شده است که این افراد هم با هیات امنا آشناییت داشتند.
 
وی طغیان آقازاده‌ها و عدم اجرای قانون برای این افراد و از طرفی عدم رسیدگی به موقع و سریع دستگاه‌های مربوطه را از دلایل افزایش فسادهای اقتصادی عنوان کرد.
 
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران بایستی قوانین برای اختلاس‌گران سخت‌گیرانه رعایت شود.
 
وی ابراز داشت: پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان به دلیل اینکه از قشر بسیار زحمتکش جامعه هستند بسیار حساس است.
 
وی نقش رسانه‌ها در آشکار کردن اختلاس و اختلاس‌گران را بسیار موثر عنوان کرد و گفت: البته رسانه‌ها طوری عمل نکنند که افکار عمومی نسبت به اصل نظام بدبین شوند و این تفکر را داشته باشند که این نظام نمی‌تواند کشور را اداره کند.
 
منبع: صبح توس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار