سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور با انتقاد از نحوه اعطای پاداش به معلولان گفت: متاسفانه پاداش و هدایای اختصاص یافت به معلولان نیمی از مبلغ پاداش سایر مدال آوران کشور را تشکیل می دهد.
کد خبر: ۳۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷ 10 May 2015
حسین شمس در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در مشهد گفت: این رفتار با جامعه معلولان شایسته نیست.

وی افزود: برگزاری نخستین المپیاد ورزشی ناشنوایان اقدام مناسبی در جامعه ناشنوا بوده است چرا که با این عمل این گروه از معلولان امکان حضور و دیده شدن را بیش از پیش پیدا کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان افزود: متاسفانه اکثر مواقع حق این گروه از معلولان به دلیل ناشنوا بودن ضایع شده است و همیشه به اندازه نیمی از دیگر ورزشکاران به حقوق خود می رسند و امیدوارم که ناشنوایان ما بتوانند همچون دیگر ورزشکاران معلول جامعه از حقوق خود دفاع کنند.

وی ادامه داد: اینکه وزرشکاران ناشنوا و معلول ما نصف ورزشکاران سالم جامعه هدیه دریافت می کنند، ظلم بزرگی است که به جامعه قهرمانان ناشنوا می شود چرا که در بسیاری از موارد این گروه از ورزشکاران افتخارآفرینی های خوبی داشته اند.

شمس خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان ۸ مسابقه را پیش رو دارد که دو بازی قهرمانی جهانی در تایلند و المپیک ناشنوایان چین تایپه از جمله این موارد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار