مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این استان علاوه بر میزبانی نخستین المپیاد ورزشی نابینایان کشور تا پایان سال میزبان دو المپیاد ورزشی دیگر است.
کد خبر: ۳۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 10 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی کوروش صبوریان در گفتگو با مهر بیان کرد: برگزاری المپیاد هندبال جام ریاست جمهوری و المپیاد ورزشی جانبازان و معلولان کشور در شهریورماه امسال از جمله برنامه‌های ملی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی قابلیت ها و ظرفیت های بسیار مناسبی در عرصه ورزش دارد ادامه داد: حضور ورزشکارانی از جمله رضا قوچان‌نژاد و رضا حقیقی در تیم ملی و جام جهانی فوتبال، حضور ورزشکاران، مربیان و داوران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی، بازی‌های ساحلی تایلند و کسب عناوین مختلف آسیایی و جهانی از جمله افتخارات جامعه ورزشی استان در میادین بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد یک هزار هیئت ورزشی در استان در رشته‌های مختلف فعالیت مستمر دارند بیان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار، مربی و داور در ۴۷ هیئت رشته‌های ورزشی در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۶۰ هزار ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار