نفرات برتر رقابت های ورزشی نخستین المپیاد ناشنوایان کشور در رشته های شنا، دو میدانی، جودو و همچنین تنیس روی میز که در مشهد مقدس در حال برگزاری است مشخص شد.
کد خبر: ۳۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸ 15 May 2015
در نخستین المپیاد ورزشی ناشنوایان کشور که از ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در مشهد مقدس در حال برگزاری است نفرات برتر رقابت های تنیس روی میز، جودو، دو میدانی و همچنین شنا در گروه های دختران و پسران به کار خود پایان داد.

در مسابقات شنای دختران ناشنوا که در استخر سرپوشیده کوثر مشهد و با حضور ۷ تیم و ۱۵ شناگر برگزار شد تیم خراسان رضوی توانست با کسب ۵۰ امتیاز قهرمانی اسن رقابت خا را به خود اختصاص دهد.

در رقابت های شنای المپیاد ناشنوایان همچنین آذربایجان شرقی با ۲۱ امتیاز نایب قهرمان و اصفهان و گلستان با ۱۴ امتیاز به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در مسابقات شنای پسران ناشنوا نیز که در استخر سرپوشیده سجاد مشهد برگزار شد ۴۸ شناگر در قالب ۱۳ تیم با هم رقابت کردند که تیم تهران با ۲۳۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های البرز با ۸۱ امتیاز و قم با ۷۲ امتیاز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

برگزیدگان دو میدانی

در مسابقات دو و میدانی ناشنوایان نیز در گروه آقایان تعداد ۱۴۲ دونده در قالب ۲۳ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان سجاد ماه‌پور از گیلان در مواد ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، میثم تاج‌فر از ایلام در ماده ۴۰۰ متر، علی روایه از اصفهان در مواد ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر، حسین صداقت از اردبیل در مواد ۵ و ۱۰ هزار متر، یاشار وقار از اردبیل در مواد پرش طول، سه گام، محمدهادی صالحی از فارس در ماده پرش ارتفاع، سجاد پیرآفر چمن از تبریز در مواد پرتاب وزنه و پرتاب دیسک و محمد شفیع از کهگیلویه و بویراحمد در ماده پرتاب نیزه عناوین برتر این رشته را به خود اختصاص دادند.

جودو

در نخستین المپیاد ناشنوایان کشور همچنین ۴۵ جودوکار در قالب ۱۲ تیم با یکدیگر به پیکار پرداختند که در پایان این رقابت های تنگاتنگ تیم‌های خراسان رضوی، کرمانشاه و تهران عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

تنیس روی میز

در مسابقات تنیس روی میز نیز تیم‌های اردبیل، مازندران و خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در بخش آقایان و تیم‌های کرمانشاه، خراسان جنوبی، کردستان و گیلان در بخش بانوان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در این رقابت ها همچنین مسعود قربانی از مازندران و بهاره آذرمینا از کرمانشاه در بخش انفرادی آقایان و بانوان عناوین قهرمانی تنیس روی میز را از آن خود کردند.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور از ۱۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس آغاز و تا ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار