مسابقه ادبی و هنرهای تجسمی «ما ایستاده ایم» با محوریت ارایه هنری حماسه حضور مردم و جامعه دانشگاهی استان قم در راهپیمایی 22 بهمن ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۳۷۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 09 February 2017
به گزارش تابناك رضوي به نقل از ایسنا ، به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم، مسابقه ادبی و هنرهای تجسمی با عنوان «ما ایستاده ایم» برگزار می شود.
این مسابقه شامل بخش ها و موضوعات مختلف است که در این مسابقه دانشجویان پیرامون حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1395 آثار خود را به این ستاد ارسال می کنند.
بخش های این مسابقه شامل داستان کوتاه، برداشت آزاد، پوستر و طرح های گرافیکی، عکس، کاریکاتور، خطاطی، نقاشی و خلاقیت و نوآوری و فیلم کوتاه و خاطره نویسی و ... است.
همچنین بخش ویژه این مسابقه مرتبط با ایده های نوآورانه در خصوص تبیین و توسعه و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل و انقلاب است.
گفتنی است علاقه مندان جهت حضور در این مسابقه می توانند آثار خود را تا تاریخ 30 بهمن ماه جاری به نشانی تلگرامی @isna.qomregion و پست الکترونیک به نشانی jd.farhangi.qom@gmail.com ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار