جبهه "مشهد برای همه"با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد
کد خبر: ۴۰۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 01 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشهد سلام، متن این بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
جبهه تشکیل شده از حامیان (مشهد برای همه ) قصد دارد در انتخابات شورای شهر پس از تایید کاندیداها توسط مسئولین انتخابات ۱۵ نفر کاندیدا که از توانمندی لازم در مسائل و مدیریت شهر مشهد برخوردار باشند را بدون توجه به جناح بندی های سیاسی در لیست قرار داده و حمایت کند .
البته در زمان مقتضی و پس از تایید صلاحیت ها اسامی ۱۵ نفر با مشورت در جمع اعضای محترم این فضا چند فضای دیگر و نظر سنجی و‌ بررسی اهداف افراد برای عضویت در شورای شهر انتخاب و معرفی خواهند شد، این جبهه معتقد است اعضای شورای شهر اگر چه ممکن است عضو و طرفدار گروه های سیاسی داخل نظام باشند لیکن در مسائل شهری ((مشهد برای همه )) باید بدور از پیگیری مسائل سیاسی یک تفکر و یا گروه تلاش داشته باشند و مشهد برای همه مردم مشهد مدیریت شود تا امید و لبخند بار دیگر برای مرد وزن بویژه جوانان مشهد زنده شده و کار و تلاش و سازندگی  در مشهد رونق گیرد.
تجربه نشان داده  شورایی که اعضای آن از یک تفکر سیاسی ((اصولگرا و یا اصلاح طلب )) انتخاب شود مشهد برای همه را نمیتواند رقم بزنند.
این جبهه با همه احترامی که برای اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل قائل بوده و هست باور دارد  شورای منتخب یک گروه سیاسی نمیتواند مستقل و صاحب اختیار باشد بلکه باید برای رأی دادن در شورا منتظر اشاره گروه سیاسی خود باشند.
جبهه حامیان (( مشهد برای همه))
۱۳۹۶/۱/۱۱
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار