رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در گردهمایی معاونین سیاسی و روسای ستاد انتخابات کشور خبرداد:
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: انتخابات شوراها در هفت شهر سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، تایباد، قوچان و چناران تمام الکترونیک خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 09 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، دکتر سید جواد حسینی معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی  روز شنبه در   گردهمایی مسئولین ستادهای انتخابات سراسر کشور که  در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، گفت:  برای احقاق حق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان بر مبنای قانون با تمام توان، تلاش خواهیم کرد.
 وی افزود: برای 75 هزار عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات دوره ها و کلاسهای آموزشی برگزار خواهیم نمود تا با توانمندسازی مجموعه نیروها انتخاباتی سالم و امن را برگزار نمائیم.
 رئیس ستاد انتخابات استان  خراسان رضوی بر رعایت قانون از سوی تمامی دست اندرکاران تأکید نمود و گفت: برای احقاق حق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان بر مبنای قانون، با تمام توان تلاش خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت حق هیچ یک از انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان تضییع شود.
حسینی تصریح کرد: از جمله این حقوق در بررسی صلاحیت داوطلبان است که دقیقاً باید به شکل قانونی و مستند از سوی هیأتهای  اجرایی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نیز حقوق داوطلبان از سوی ما به طور کامل رعایت خواهد شد.
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی  استاندار خراسان رضوی افزود: در استان خراسان رضوی در 7 شهر سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، تایباد، قوچان و چناران ،انتخابات شوراها به شکل تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار