خطیب جمعه چناران گفت: عهدشکنی‌های مکرر آمریکا در تجربه تاریخی ملت ایران به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۴۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 29 May 2015
حجت الاسلام مظفر تاجی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چناران اظهار داشت: همه مى‏‌دانیم که امروزه پیشرفت کشورها در ابعاد مختلف و تأمین رفاه مردم از جمله در تولید انرژى پاک و سالم، افزایش محصولات کشاورزى، رقابت‏ پذیرى تولیدات صنعتى، درمان بیمارى‏‌هاى صعب‏‌العلاج، توسعه سلامت و بهداشت و دستیابى به علوم و فناورى‏‌هاى نو و... مستلزم در اختیار داشتن فناورى هسته‏‌اى است.

وی افزود: ملت شریف ایران با هوشمندى، این نیاز را درک کرد و از میان توده مردم انقلابى، نخبگان و دانشمندان زیادى دست به کار شدند.

خطیب جمعه چناران گفت: با وجود تمامى تحریم‏‌هاى علمى، فنى و اقتصادى با خون دل‏هاى فراوان و هزینه‏‌هاى زیاد و از همه مهم‏تر تقدیم شهدایى بسیار ارزشمند، بالاخره به این فناورى دست یافتیم.

وی ادامه داد: مستکبران حسود و تمامیت‏ خواه که نمى‏‌توانند پیشرفت ملت‌ها را ببینند، در صدد سنگ‏ اندازى برآمدند و اقدامات ظالمانه‏‌اى را علیه ملت ایران تدارک دیدند تا راه را بر پیشرفت ملت بزرگ ایران اسلامى ببندند.

تاجی گفت: صدور قطعنامه‏‌هاى مکرر، اعمال تحریم‏‌هاى غیرقانونى و ترور دانشمندان هسته‏‌اى از جمله این مظالم است.

امام جمعه چناران بیان داشت: عهد شکنى‏‌هاى مکرر آمریکا در طول مذاکرات هسته‏‌اى به‏ ویژه طى دو سال گذشته، هم‏چنین در قرارداد الجزایر، در مذاکرات مربوط به افغانستان کاملا مشهود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار