توسط امام جمعه نیشابور مطرح شد:
آواز خوانی شهرام ناظری در نیشابور فریاد امام جمعه این شهر را برآورد تا بدون نام بردن از این خواننده نسبت به پرداخت هزینه ده ها میلیونی آن انتقاد کند.
کد خبر: ۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 29 May 2015

n00190349-b

به گزارش تابناک به نقل از عطارنیوز،حجت الاسلام اسماعیل مقری موذن ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نیشابور گفت:یک آقایی آمده است که ۵ دقیقه وسط یک مراسمی،برنامه‌ی موسیقی را با گروه ارکستش اجرا کند ۴۰ میلیون تومان باید به آن پول دهیم،یعنی نمی‌شود یک مقدار منطقی تر عمل کنیم،اولویت ها را معلوم کنیم در جای خودش پول را مصرف کنیم بعضی از کارها را حذف کنیم و هزینه ها را کمتر کنیم.
وی با بیان اینکه با وجود تاکیدهای رهبر انقلاب همچنان اولویت ها مشخص نشده است و اسراف صورت می گیرد،خاطرنشان کرد:همچنان سمینارها،همایش ها،نکوداشت های چند صد میلیون تومانی داریم که اگر به فرض در شرایط تحریم و نامناسب مالی آن را نگیریم آسمان به زمین نمی‌ آید.
امام جمعه نیشابور گفت:در شهرستان ها هزینه هایی می شود که می توان از آن گذشت این ها مواردی است که رهبری روی آن اصرار دارند.
وی ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:شبکه های اجتماعی آسیبی است که به تازگی رسم شده است.
وی با بیان اینکه اردوغان در ترکیه در زمان انتخابات تبلیغاتش این بود که اگر من انتخاب شوم این شبکه های اجتماعی را جمع می‌کنم،افزود:در آمریکا اگر نوجوان ۱۰ تا ۱۲ ساله ای وارد شبکه های اجتماعی شود دولت با خانواده آن نوجوان برخورد می‌کند و مانع ورود آن نوجوان به شبکه های اجتماعی می‌شود.
امام جمعه نیشابور با اشاره به جشن نیمه شعبان خاطرنشان کرد: فضای شهر را باید فضای جشن کنیم،کوچه ها را چراغانی کنیم و مردم به صورت خودجوش شیرینی پخش کنند.
وی با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطرنشان کرد:این لقب را حضرت امام خمینی(ره) به این عزیزان دادند و آنها امروز بی نام و نشان و گمنام بیشترین و بهترین خدمات را برای کشور انجام می‌دهند.
لازم به ذکر است بخشی از هزینه های همایش و کنگره از توس تا نیشابور که اجرای برنامه شهرام ناظری نیز در اختتامیه آن بود گویا با مشارکت بخش خصوصی تامین و پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
امام جمعه محترم،هیچ قانونی در آمریکا نیست که کودکان حق عضویت در شبکه های اجتماعی را ندارند. پایگاه های اجتماعی ملزم به رعایت بعضی مسائل هستند اما عضو شدن کودکان هیچ منعی ندارد.اثبات هم در لینک زیر آمده است :
http://en.wikipedia.org/wiki/Children's_Online_Privacy_Protection_Act
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
تا اونجاکه اطلاع رسانی شده 10000نفر شرکت کننده داشته این کنسرت وقرار بوده 45 دقیقه باشه ولی استاد استقبال مخاطبین رو میبنه نزدیک 2 ساعت برنامه اجرا میکنه اگر فرض کنیم نفری 10000تومان باید هر شرکت کننده پرداخت میکرد 60 میلیون هم کم پرداخت شده در صورتی کمترین بلیط 45 هزارتومن وگرانترین بلیط صد هزارتومن متا سفانه بعضی ها اخبار را درست به گوش مسولین نمیرسونن وباعث این جو های مسوم میشه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
اولا 10 هزار نفر شرکت کننده نداشته و 3 هزار و پانصد تا چهار هزار نفر بودند دوما مراسم کلا با بودجه دولتی برگزار شده و کاملا رایگان بوده.
حمزه رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
ضمن احترام به عقاید امام جمعه محترم که قطعا نظرات ایشان جهت مصلحت اندیشی شهروندان میباشد ،باید عرض کنم به نظر هزینه کردن برای یک روز ملی نباید غیر عرف باشد چون مطمئنن تبلیغی برای شهر جهت جذب گردشگر خواهد شد و در آینده خیلی بیشتر از این هزینه ها عاید شهروندان خواهد شد.
در این مراسم حدود ده هزار نیشابوری حضور داشتند آن هم بدون اطلاع رسانی به نظر دوستان چهل میلیون ارزش نداشته که ده هزار نفر از همشهری های نیشابوری یک روز خاطره انگیز در زندگی تجربه کردن اگر خواسته باشیم چهل میلیون تومان سرشکن کنیم بین ده هزار نفر میشه نفری چهار هزار تومان...و مطمئنن اگر اطلاع رسانی میشد مردم حاضر بودند بلیط آن را به قیمت بالاتر تهیه کنند اما با هزینه ای که شهرداری و فرمانداری پرداخت کرد بسیاری از همشهریان که توان پرداخت بلیط نداشتند و آرزوی شرکت در کنسرت استاد ناظری داشتن این مهم محقق شده که جای خوشحالیست.
نکته دیگر در این گونه مراسمات که میهمانان بین المللی دعوت میشود جهت بهتر برگزار شدن و آبروداری شهر یک سری هزینه ها تحمیل میشود که مطمئنن دست هیچ آدم مستمندی قرار نمیگیرد پس بهتر است حداقل یک کار ماندگار و مفیدی صورت گیرد
حمید12
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
حاج اقا برو نمازتو بخون مردم بذار خوش باشن ای بابا
نیشابورنیوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
سلام لطفا سایت نیشابور نیوز به آدرس
neyshaburnews.ir
رو به لیست پیوند هاتون اضاف کنید تا یک تبادل لینک هم انجام شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار