عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: گام برداشتن دستگاه ها ، نهادها و بنگاه های اقتصادی در عرصه های فرهنگی برای بهبود وضع موجود الزامی است.
کد خبر: ۴۱۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 06 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسینعلی حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه از زمان حضور بانک شهر در روند برگزاری نمایشگاه های کتاب در سراسر کشور شاهد ارتقا میزان رضایت شهروندان بوده ایم، گفت: اقدام این بانک در حمایت و تولی گری برگزاری نمایشگاه کتاب، منجر به ارتقای فرهنگ کتاب خوانی در کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون تجربه برگزاری نمایشگاه های کتاب با تولی گری بانک شهر نشان داده که مراجعه کنندگان همواره از عملکرد این بانک در این گردهمایی فرهنگی رضایت داشته اند، تصریح کرد: آنچه که امروز در کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز است، گام برداشتن همه دستگاه ها و نهادها و حتی بنگاه های اقتصادی همچون بانک ها در عرصه های فرهنگی است.
نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس دهم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حضور و تولی گری بانک شهر در روند برگزاری نمایشگاه کتاب هزینه ای برای دولت ایجاد نمی کند و با در نظر گرفتن اینکه شهرداری ها نیز وظیفه دارند در زمینه های فرهنگی اقداماتی را انجام دهند، به نظر می رسد حضور و کمک بانک شهر به نمایشگاه کتاب منجر به تسهیل دسترسی شهروندان به این گردهمایی بزرگ فرهنگی در تهران و کشور می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار