یاماها استارونچر (Star Venture) موتورسیکلت کروزر ژاپنی است که با برچسب قیمتی بین 25000 تا 27000 دلار (بسته به مشخصات) رقیب محصولات هارلی دیویدسون شده است.
کد خبر: ۴۳۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴ 11 June 2017

به گزارش تابناک : هنوز خبری مبنی بر دسترسی به آن در بازارهای اروپایی در دست نیست، یاماها نیز هیچ اشاره‌ای به پایبندی موتور دو سیلندر V شکل هوا خنک آن به استاندارد یورو 4 نکرده است. پس جای تعجب نیست که بگوییم این مدل مخصوص بازار آمریکا توسعه یافته است.


موتور دو سیلندر هواخنک استارونچر با حجم 1845 سی‌سی، گشتاور عظیم 170 نیوتن متر را تولید می‌کند.

به قول یاماها: بقیه کروزرها به گرد این موتور نمی‌رسند.

تولیدکننده ژاپنی گیربکس 6 سرعته جدیدی را برای این موتورسیکلت توسعه داده که قابلیت رانندگی کروز در بزرگراه‌ها با کمترین دور موتور ممکن را به مالکان استارونچر پیشکش می‌کند، این موتورسیکلت در دنده 6 و با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت با دور موتور rpm 2750 حرکت می‌کند.


یاماها، سیستمی برای پارک آسان‌تر این کوه فولاد تدارک دیده است (Sure-park)، که با استفاده از کنترلرهای روی فرمان و موتور الکتریکی کوچکی اقدام به جلو و عقب کردن وسیله می‌کند تا پارک کردن این غول بیابانی به کابوس شب‌های مالک تبدیل نگردد.


استارونچر برخی از تکنولوژی‌های خویشاوندان اسپرت خود را نیز به ارث برده است، که شامل سیستم رانندگی با سیم (ride-by-wire) با دو حالت تنظیم، کنترل کشش، کلاچ لغزشی همراه با سیستم کمکی و البته کروز کنترل می‌شود.


مثل تمام موتورسیکلت‌های کروزر-تورینگ (همچون رودگلاید، گلدوینگ)، استارونچر نیز دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش 7 اینچی رنگی با کنترل‌های لمسی، صوتی و فرمان می‌باشد.


این کروزر، با داشتن مخزن سوخت 25 لیتری به‌راحتی 320 کیلومتر مسافت را پشت سر می‌گذارد. سوار و همراهش با راحتی مثال‌زدنی به طی مسیر می‌پردازند و این را باید مدیون نقاط گرم شونده‌ای در دسته‌فرمان، صندلی و تکیه‌گاه سوار و صندلی و پشتی مسافر باشیم. لازم به ذکر است تمام این امکانات به‌صورت استاندارد روی وسیله موجود می‌باشند.
  • وزن خشک: استار ونچر 434 کیلوگرم
  • استارونچر قاره‌پیما 436 کیلوگرم
  • مصرف سوخت: 6.92 لیتر در 100 کیلومتر

[دانلود ویدئو]



منبع: drivemag

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار