نماینده شهرستانهای پارس آباد وبیله سوارشناسایی بازارمصرف را مهمترین راهکار اشتغال زایی درکشور دانست.
کد خبر: ۴۴۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 28 June 2017
به گزارش تابناک : شکورپورحسین روز چهارشنبه با اشاره به لغو کالای همراه مسافر درمرز بیله سوار این موضوع را درراستای حمایت از تولید داخلی واشتغال دانست.
وی با اشاره به این‌که از موارد ایجاد اشتغال به صورت پایدار خروج از رکود است، گفت: رقم‌هایی که درباره اشتغال در کشور ایجاد می‌شوند باید پایدار بودن آن بررسی شود.
پورحسین با بیان اینکه در اشتغال باید به ظرفیت‌های ذاتی هر منطقه توجه شود ،افزود: در نظام بودجه‌ و برنامه‌ریزی کشور یک نگاه عادلانه نسبت به موضوع های مختلف وجود دارد اما باید توجه کرد که باز تولید ثروت در نقاط مختلف متفاوت است.
وی گفت: در برنامه ششم توسعه روستاها به عنوان قطب های اصلی تولید و اشتغال در کشور به طور ویژه مورد توجه قرار گرفتند و مجلس شورای اسلامی زمینه ارایه تسهیلات رونق تولید در روستاها را بصورت جدی فراهم می کند.
وی گفت: تقویت و توسعه ظرفیت‌ های توسعه و سرمایه ‌گذاری باید مورد توجه مسوولان امر قرار بگیرد تا معضل بیکاری رفع شود.
وی بیان کرد: مراجعه بیش از 90 درصدی مردم به نمایندگان مجلس برای ایجاد اشتغال از مشکلاتی است که نمایندگان سراسر کشور با آن مواجه هستند.
پورحسین رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی را از اولویت های مجلس عنوان کرد و افزود: تعامل با دولت و پاسخگویی به مطالبات به حق و مشروع مردم جزوء مهمترین برنامه ها ی خودم در مجلس قرار داده ایم.
نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب منطقه آزاد تجاری و تکمیل طرح پایاب سدخداآفرین شهرستانهای مرزی بیله سوار و پارس آباد رویکرد توسعه اقتصادی را با هدف تولید اشتغال و صادرات در پیش خواهد گرفت.
پارس آباد و بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان بواسطه داشتن اراضی حاصلخیز، منابع آبی غنی و قابلیت های تجارت فرامرزی دارای اهمیت و نقش ویژه در توسعه استان اردبیل می باشند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار