گلدمن ساکس هفته گذشته اشاره کرد که قرارداد نایک-آمازون در حال اجرایی شدن است. مارک پارکر مدیرعامل نایک در تماس با سرمایه گذاران پنجشنبه بعد از ظهر تایید کرده است که این شرکت مشارکت خودش را به صورت آزمایشی آغاز کرده است.
کد خبر: ۴۵۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 01 July 2017
به گزارش تابناک : پارکر گفت: « ما در مراحل اولیه هستیم و واقعا منتظر ارزیابی نتایج دوره آزمایشی می مانیم.»

درحال حاضرمحصولات نایک از طریق فروشندگان شخص ثالث بدون مجوز در آمازون خرید و فروش می شوند. پارکر گفت: با مشارکت مستقیم، نایک قادر خواهد بود کنترل بیشتری بر نام تجاری خود و فروش محصولاتش در آمازون داشته باشد. 

وی گفت در ابتدا فروشگاه شامل یک مجموعه «محدود» از محصولات نایک است. پارکر افزود که نایک قصد دارد در سال آینده تغییرات بزرگی در کسب و کار خود به وجود بیاورد و مشارکت نایک با آمازون بخشی از این تلاش برای اصلاح تاکتیک های فروش آن است.

سرمایه گذاران روز پنجشنبه با دریافت این گزارش که درآمد این شرکت 5 درصد در سه ماهه گذشته افزایش یافته و به 8.7 میلیارد دلار رسیده است خوشحال شدند. سهام نایک در طول معاملات پس از چند ساعت تقریبا 4 درصد افزایش یافت.

آدیداس، رقیب اصلی نایک نیز به نظر می رسد با آمازون همکاری دارد و یک صفحه منحصر به فرد در سایت به خود اختصاص داده است. البته آدیداس این موضوع را رسما تأیید نکرده است.





منبع : فرصت آزاد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار