دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی:
دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی گفت: کابینه دولت دوازدهم باید در عین تعهد، تخصص و توانایی از افرادی تشکیل شود که با سیاستهای دولت همراه و همگام باشند.
کد خبر: ۴۵۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 03 July 2017
به گزازش تابناک رضوی، حجت الاسلام علی عجم با بیان این مطلب فزود: دولت دوازدهم مصم است کابینه را ترمیم کند و وزرایی را که با سیاستها و برنامه های آن خیلی همراه نبوده و با احتیاط رفتار می کردند تغییر دهد زیرا می بایست وزیرانی در این دولت فعال شوند که به سیاستها و برنامه های آن ایمان دارند و در همین راستا عمل کنند. 
وی ادامه داد: با توجه به اولویتهای دولت ترمیم کابینه باید با هدف رونق اقتصادی، اشتغالزایی در راستای سند چشم انداز و توسعه کشور انجام شود. هر وزیری می بایست در حوزه کاری خود تخصص و اشراف داشته و با تجربه باشد و با تاکید بر جوانگرایی از معرفی افراد کم تجربه نیز پرهیز شود. 
دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی گفت: در این میان امروز مشکل اصلی دولت جریانی است که تصمیم گرفته دولت دوازدهم به هر شکل ممکن به شعارها و اهداف خود نرسیده و موفق نشود. 
وی افزود: برخی اقدامات و رفتارهایی که این روزها علیه دولت و رئیس جمهوری انجام می شود به ضرر کشور و مردم است. 
عجم ادامه داد: این نوع اقدامات چشم انداز روشنی ندارد و منجر به حیرت و سرگردانی نسل جوان می شود در حالی که همه بخشها و مسئولان کشور باید در کنار هم در راستای توسعه، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم عمل کنند. تا همراهی و همدلی نباشد این امر محقق نمی شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار