مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی خراسان رضوی:
مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي به رعايت اصول پدافند غيرعامل در تمام شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان تأکيد کرد.
کد خبر: ۴۷۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 08 August 2017
رعايت اصول پدافند غيرعامل در ایجاد و نگهداري از تاسيسات جدید و امن در تمام شهرک‌ها و نواحي صنعتي خراسان رضوي
به گزارش تابناک رضوی، مسعود مهدي زاده مقدم در نشست کميته پدافند غيرعامل اين شرکت اظهار کرد: با توجه به بحران هاي فراواني که شناسايي شده بايد اصول پدافند غيرعامل در تمام شهرک‌ها و نواحي صنعتي رعايت شود و از مهمترين اين بحران ها در رابطه با صنعت مي توان به زلزله و سيل اشاره کرد. 
وي افزود: بايد هميشه در مقابل آسيب و تهديد آماده بود و ارزيابي و نظارتي دقيق در اين خصوص انجام پذيرد. 
مهدي زاده مقدم عنوان کرد: تمام حوزه ها بايد به اصول پدافند غيرعامل آشنا باشند و در اين بين حوزه فني مسووليتي سنگين تر دارد زيرا بايد در نظارت و اجراي ساخت و سازها دقت فراواني داشته باشند. 
وي بيان داشت: بايد از تمام عوامل بازدارنده در مقابل تهديدها استفاده کرد تا در نقاط  بحراني از آسيب ها جلوگيري شود يا به توان آسيب ها را به حداقل رساند.   
مهدي زاده مقدم تأکيد کرد: با تهديدات متصور و بروز هر نوع اختلال در عملکرد، آسيب‌هاي فراواني متوجه صنعت خواهد بود و بر لزوم افزايش ضريب امنيت و ايمني و بکارگيري تمهيدات لازم هر چه بيشتر در هر شرايطي بويژه شرايط تهديد و بحران بايد توجه شود. 
رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي خاطر نشان کرد: مصون سازي شهرک‌ها و نواحي صنعتي در مقابل تهديدات مختلف هميشه بايد مد نظر باشد تا بتوانيم همواره توان خود را ارتقا داده و به پيشرفت های بيشتر از قبل دست یابیم. 
در پايان گفتني است نمايندگان پدافند غيرعامل استان درباره سند راهبردي، دستورالعمل سطح بندي، اهداف و برنامه هاي عملياتي منطبق با اهداف پانزده گانه سند راهبردي و چهارچوب نهادهاي پدافند استان با حضور کارشناسان استانداري بحث و تبادل نظر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار