فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پلیس آگاهی شهرستان نیشابور خراسان رضوی طی چند عملیات مجزا ۱۴میلیارد ریال کولر گازی و رایانه قاچاق کشف و ضبط کرد.
کد خبر: ۴۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 18 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سرهنگ سید حسن حسینی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر ورود محموله کولرهای گازی قاچاق با یک دستگاه کامیون به حوزه استحفاظی شهرستان بلافاصله تیم مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

حسینی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کنترل محورهای مواصلاتی سرنجام خودرو مورد نظر را در ورودی شهر نیشابور شناسایی و با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از بررسی مدارک بار خودرو تعداد 57 دستگاه کولر گازی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی هم چنین در بازرسی از دو دستگاه کامیون و یک فروشگاه رایانه تعداد 18 دستگاه لب تاپ فاقد مدارک گمرکی نیز کشف و ضبط کردند.

حسینی تصریح کرد: ارزش تقریبی کالای کشف شده 14 میلیارد و 174 میلیون و 533 هزار ریال برآورد شده است که در این رابطه چهار فرد متخلف با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح یک روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا شد.

حسینی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک تیم هایی از پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری های درون شهری نیشابور و پلیس امنیت عمومی پس از یک سری تحقیقات میدانی در این طرح یک روزه، 16 معتاد پرخطر را دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منتقل کردند.

وی با اشاره به کشف 7 فقره سرقت منزل خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 5 سارق و زورگیر ، 11 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

حسینی خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار