مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: مدال‌های جهانی کارگران ورزشکار خراسان رضوی به موزه آستان قدس اهدا شد.
کد خبر: ۵۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 21 June 2015
مجتبی احمدی در مراسم تجلیل از دو ورزشکار خراسانی که در مسابقات قهرمانی کارگران جهان رتبه نخست را به دست آورده بودند، اظهار داشت: براساس آنچه که وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی به استان‌ها ارسال کرده باید توجه به ورزش‌های همگانی در دستور کار ادارات استانی قرار گیرد.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: هم‌اکنون در خراسان رضوی بیست و یک هزار و 800 کارگر و خانواده کارگر وجود دارد که از خدمات ورزشی اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی خراسان رضوی استفاده می‌کنند که در همین راستا هم‌اکنون در شهر مقدس مشهد 7 مجموعه ورزشی ویژه کارگران وجود دارد.

احمدی بیان کرد: خوشبختانه کارگران خراسان رضوی در بحث ورزش‌های همگانی و قهرمانی از سابقه و ظرفیت‌های خوبی برخوردارند که باید برای توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی در بین کارگران استان تمامی ظرفیت‌های موجود را به پای کار آورد اما این در حالی است که وزارت کار و اداره کار، رفاه و امور اجتماعی تنها نیم نگاهی بر ورزش قهرمانی دارد و توجه ویژه تر این نهاد بر ورزش‌های همگانی است.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی در چندین سال گذشته چه در بحث ورزش استانی، کشوری و جهانی جز سرآمدان کشور بوده که به دنبال تقویت ورزش‌های قهرمانی استان هستیم.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: باید به این نکته توجه داشت که نشاط و بهره‌وری نیروی کار دارای عوامل متعددی است که ثبات شغلی و دستمزد کارگران این عوامل را تشکیل می‌دهند اما در این میان مسئله مهم‌تری که تمامی این عوامل را به دور خود جمع می‌کند ورزش کارگران است که سبب ایجاد و نشاط در بین کارگران می‌شود.

در ادامه این مراسم بهروز سیستانی‌پور و رضا آریانیک دو و میدانی‌کاران خراسان‌رضوی که به‌همراه سه تیم ملی دو و میدانی‌کاران ایران به ایتالیا اعزام شده بودند، در این مراسم حضور و به‌ایراد سخنانی پرداختند که بنا بر تصمیم این دو ورزشکار، قرار است مدال‌های طلا این افراد به موزه آستان قدس رضوی تقدیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار