افزایش 20 درصدی رهن و اجاره در مشهد

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک مشهد از افزایش 20 درصدی رهن و اجاره در مشهد خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل رکود در بازار مسکن از ابتدای امسال شاهدیم که روزانه حدود سه پروانه بنگاه مشاور املاک به دلیل این رکود ابطال می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 23 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی صادق عابدزاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تعطیلی فصل مدارس و رونق در بازار رهن و اجاره مسکن اظهار کرد: بازار مسکن اصولا همیشه در فصل تابستان نسبت به سایر فصول سال رونق می‌گرفته که البته باید گفت بازار رهن و اجاره در اوایل تابستان و بازار خرید و فروش در اواخر تابستان رونق می‌گیرد.

وی افزود: البته با توجه به اینکه ابتدای تابستان مقارن با ماه مبارک رمضان شده، پیش‌بینی می‌شد که میزان مراجعه در بازار رهن و اجاره کمتر باشد اما خوشبختانه رکودی هم در این بازار مشاهده نمی‌شود.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک مشهد گفت: بعد از ماه مبارک رمضان به طور حتم بازار رهن و اجاره رونق بیشتری می‌گیرد چرا که عمده نقل و انتقالات موکول به بعد از ماه مبارک شده است.

عابدزاده با بیان اینکه حدود دو سال بوده که رکود سنگینی بر فضای بازار مسکن وارد شده، ادامه داد: در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خرید و فروش کاهش داشته اما در بازار رهن و اجاره تا حدودی نسبت به سال گذشته شاهد افزایش و رونق در معاملات بوده‌ایم.

وی از افزایش 20 درصدی رهن و اجاره مسکن در مشهد خبر داد و افزود: میزان رهن و اجاره مسکن در قیاس با سال گذشته 15 تا 20 درصد افزایش داشته که این متغیر بنا بر توافق میان مستاجر و مالک است.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک مشهد تصریح کرد: متاسفانه به دلیل رکود در بازار مسکن از ابتدای امسال شاهدیم که روزانه حدود سه پروانه بنگاه مشاور املاک به دلیل این رکود ابطال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار