قاضی سراج: گم شدن ۸۷ میلیون دلار در خرید دکل نفتی صحت دارد
اگرچه دکل حفاری خودکار نبود! اما به گفته رئیس سازمان بازرسی کل کشور «اصل موضوع گم شدن ۸۷ میلیون دلار در خرید یک دکل نفتی صحت دارد».
کد خبر: ۵۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 30 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، روزنامه مردم مشهد «شهرآرا» امروز با ورود جانبدارانه در صفحه اصلی خود به موضوع گم شدن دکل حفاری پرداخت و به نقل از رستم قاسمی نوشت: مگر «دکل حفاری» خودکار است که گم شود.

شهرآرا که اخبار پیرامون این موضوع را «حاشیه سازی رسانه‌ای» خواند، بخشی از مصاحبه فارس با قاسمی را منتشر کرد.

قاضی سراج: گم شدن ۸۷ میلیون دلار در خرید یک دکل نفتی صحت دارد

این در حالی است که خبرگزاری صداوسیما ظهر امروز (9 تیرماه) خبری با این تیتر منتشر کرد: گم شدن ۸۷ میلیون دلار برای خرید دکل نفتی صحت دارد. رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه اصل موضوع گم شدن ۸۷ میلیون دلار در خرید یک دکل نفتی صحت دارد، گفت: امروز آخرین گزارش سازمان بازرسی درخصوص این موضوع به مراجع قضایی ارسال شد.

قاضی سراج: گم شدن ۸۷ میلیون دلار در خرید یک دکل نفتی صحت دارد

وقتی رسانه به تعریف خود پای بند نباشد و خود را سرآسیمه متولی دفاع از یک جریان خاص قرار دهد، رفته رفته مخاطب خود را مأیوس کرده و از دست می‌دهد. بهتر نیست در موضوعات پیچیده سیاسی-اقتصادی با آرامش و تدبیر بیشتری برخورد شود تا اعتبار رسانه مخدوش نگردد؟ به راستی فردا شهرآرا چه می‌گوید؟
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
چرا متن کامل آقای رستم قاسمی رو نمی زنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
مگه قراره تابناک هم مثل روزنامه شهرداری پایداری کنه بر حمایت از باند احمدی نژاد !؟ و بشه تریبون دفاع از اونا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
واقعا این شعار روزنامه مردم مشهد رو بردارید بزنید روزنامه یک تیم یا باند یا جناح سیاسی چون واقعا وکیل مدافع قاسمی وزیر نفت قبلی شدن توی روزنامه مشهد اونم به عنوان تیتر مهم صفحه جلد یعنی چی ؟!
پول عوارض مردم رو شهرداری میگیره که شما هرچی دلتون میخواد چاپ کنید !؟ به خدا قیامت هم هست ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
باور كنيد اگر شهرآرا از فردا منتشر نشه هيچ اتفاقي نمي افته ميگيد نه امتحان كنيد يك هفته چاپ نشه ببينيد آب از آب تكون مي خوره؟ پول بيت المال را دارند هدر مي دهند روزنامه بايد حرف دل مردم را بزند نه گزارش و اخبار فعاليت هاي شهرداري را و نه دفاع تمام قد از يك جريان خاص اين ها هيچ كدام شان برازنده يك روزنامه نيست. راستي حاج آقای فياضي كجا هستند كه جواب بدهند. خيلي دلم مي خواهد بازهم توجيهات ايشان را بشنوم.
یکی که دیگه نیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
نفرمایید! اگر قرار باشه از فردا این روزنامه منتشر نشه که باید بگیم وا مصیبتا. [بعضی مسئولان] این روزنامه که بدون حتی یک روز سابقه روزنامه نگاری با کلی ادعا اونجا ... شدن معتقدن که این روزنامه خیلی وقته از خراسان و قدس جلو زدن. حالا ببینید با این روزنامه حرفه ای که تونسته توی شهر به قول خودشون غوغا کنه، چرا هر روز صنعتگران و کاسب ها کمتر از قبل به آگهی دادن به این روزنامه راغب می شن؟ خدا نگذره از اونایی که از این تیم غیر رسانه ای حمایت می کنند و همه سوابق حرفه ای این روزنامه رو به باد دادن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار