کلاس‌های ششم ابتدایی هوشمندسازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در سال گذشته با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 01 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید جواد حسینی در دهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مجوز 5 هزار نیرو از طریق استخدام و برگزاری آزمون در سراسر کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش داده شده که بر اساس شیوه‌نامه تنظیم شده، این آزمون در راستای نظام جامع نیروی انسانی مبتنی بر جنس، رشته، مکان و مقطع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تابستان 94 آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سراسر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: هنوز شیوه‌ها و دستورالعمل‌های این آزمون به استان‌ها ارسال نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه این اداره کل برنامه‌ای برای مبالغ کمکی به خانواده‌های نیازمند در ماه رمضان امسال ندارد، افزود: کارت‌های هدیه 100 هزار تومانی برای همه معلمان در ابتدای ماه رمضان در نظر گرفته شد و به آنها تعلق گرفت.

حسینی، 30 درصد مدارس خراسان رضوی را هوشمند دانست و بیان کرد: هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در سال گذشته با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار در این استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: امسال حدود 300 پروژه نیمه تمام از سوی خیران به اتمام می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار