در معارفه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری تأکید شد؛

باید سفره‌ ملک خاص یا محرمانه! برچیده شود

طی مراسمی سعیده شکاری به سمت مدیریت املاک و مستغلات شهرداری مشهد منصوب و مرتضی حقیقی تودیع شد.
کد خبر: ۵۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳ 06 July 2015
به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا مزجی؛ معاون شهردار و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهد در مراسم تکریم و معارفه مدیریت املاک و مستغلات اظهار کرد: برگزاری مراسم تودیع و معارفه در سازمان‌ها نباید به تشریفات بگذرد و این جلسات باید فرصتی برای تببین خط مشی‌ها و آشنایی با سیاستگذاری‌ها و نیازمندی‌های شهرداری باشد.

وی افزود: تسهیل و تسریع در کارها و تکریم مراجعان و اعمال دقیق مقررات و رعایت حقوق شهرداری و شهروندان و نظارت بر نگهداری و حفاظت از املاک و مستغلات شهرداری باید مورد توجه این مدیریت باشد.

مزجی از تلاش‌های مرتضی حقیقی در پیشبرد اهداف شهرداری در مدیریت املاک و مستغلات تقدیر کرد و افزود: مدیریت جدید خانم سعیده شکاری نیز با روحیه پیگیری و انگیزه‌ای که در ایشان سراغ داریم قطعا در این مسیر به خوبی قدم خواهند برداشت.

معاون شهردار به شعار درون سازمانی معاونت اقتصادی شهرداری " نظم، دقت، سرعت برای خدمت" اشاره و ابراز امیدورای کرد که مدیران شهرداری گرایش به سوی عمل و خدمت به شهروندان داشته باشند.

وی در بخش از سخنانش با بیان اینکه باید از املاک و مستغلات شهرداری استفاده بهینه شود؛ گفت: تاکید معاونت اقتصادی در مبادلات و تملک املاک بر تهاتر است و تا جایی که امکان دارد نباید ملکی برای تملک به نفع شهرداری به صورت نقدی خریداری شود.

مزجی تاکید کرد: اینکه به عنوان مثال در بافت فرسوده ملکی خریداری و سپس بلا استفاده نگه داشته شود غلط است و شهرداری باید به سمت تهاتر املاک با شهروندان برود.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهد گفت: سیاست شهرداری مشهد استفاده از املاک است و در ضمن ملک خاص یا محرمانه نیز باید سفره‌اش برچیده شود.

توضیح بیشتری در این زمینه از زبان معاون شهردار و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهد منتشر نشده است.

وی افزود: شهرداری کارخانه ندارد و از محل عوارض هم درآمد چندانی ندارد پس باید از همین املاک و مستغلات درآمد زایی داشته باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران شهرداری و مشاور زنان شهردار مشهد برگزار شد، گزارش عملکرد این مدیریت نیز ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار