رئیس کمیته امداد امام خمینی کاشمر گفت: در حال حاضر 700 یتیم در این شهرستان چشم انتظار حامی هستند.
کد خبر: ۵۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 07 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید سعید عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این نهاد به منظور اجرای طرح اکرام ایتام همه ساله در ایام لیالی قدر اقدام به برپایی پایگاه‌هایی با هدف حمایت از ایتام نیازمند می‌کند.

وی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه و نیکوکارانه به صورت ملی و در تمامی نقاط کشور انجام می‌شود، یادآور شد: هر فرد حداقل با کمک ماهیانه 30 هزار تومان می‌تواند سرپرستی یک یتیم را برای مدت یک سال بر عهده بگیرد.

رئیس کمیته امداد کاشمر با اشاره به اینکه هم‌اکنون 600 کودک کاشمری دارای حامی هستند، خاطرنشان کرد: فردی که سرپرستی یک یتیم را بر عهده می‌گیرد با هماهنگی کارشناسان اکرام کمیته امداد ارتباط عاطفی با یتیم برقرار می‌کند و در طول سال نیز گزارش مربوط به پیشرفت‌های تربیتی و تحصیلی به صورت دوره‌ای به حامیان اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه 700 یتیم بدون حامی کاشمر در چهار بخش ایتام سادات دختر زیر 10 سال، ایتام سادات پسر زیر 10 سال، ایتام دختر دارای شرایط خاص زیر 18 سال و ایتام پسر دارای شرایط خاص زیر 18 سال هستند، تصریح کرد: امسال نیز 8 پایگاه حامی‌یابی در بقاع متبرکه و مساجد سطح شهرستان در شب‌های قدر در راستای ثبت‌نام خیرین و متقاضیان سرپرستی ایتام فعال می‌شود.

عبدالله‌زاده گفت: این پایگاه‌ها آماده دریافت کمک‌های نقدی و کالایی خیران و نیکوکاران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار