معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: در صورتی که شهروندان از من کارت استفاده نکنند باید مبلغ 500 تومان وجه نقد را به راننده پرداخت کرده و فیش پرداخت را دریافت نمایند.
کد خبر: ۵۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 09 July 2015
هوشنگ غلام‌زاده در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از شهروندان از من کارت استفاده نمی‌کنند، پیشنهاد دریافت دو برابری هزینه بلیت اتوبوس را به شورای شهر مشهد ارائه کردیم.

وی افزود: با بررسی‌هایی که در جلسات کمیسیون‌های شورای شهر مشهد انجام شد با رقم 500 تومان به دلیل اینکه هزینه تمام شده هر سفر در شهر مشهد 500 تومان در بخش خصوصی است، تعیین شد.

معاون شهردار مشهد بیان کرد: شهروندانی که از من کارت استفاده نمی‌کنند باید مبلغ 500 تومان را به راننده بپردازند و با قراردادن دستگاه‌های pos در اتوبوس‌ها شهروندان باید از راننده رسید دریافت کنند و با تصویب اعضای شورای شهر مشهد این موضوع از یک ماه آینده عملیاتی می‌شود.

توزیع 3.5 میلیون من کارت در مشهد

در ادامه هادی عطارزاده طوسی؛ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر 871 نقطه فروشگاهی و 77 باجه در حال ارائه من کارت به شهروندان هستند و تا به امروز 3 میلیون و 500 هزار من کارت در شهر مشهد توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
mobin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
250 toman tabnak....
250 toman aval ro ke bayad bedeeeee o sahmeshe...250 toman badi jarimast
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
معلوم است چرا شما کامنتی که تمام فینگلیش نوشته شده را تایید می کنید؟
معلوه پی چی هستید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار