امام جمعه مشهد گفت: یکی از مصادیق ملت ایران بر سر اصول انقلاب و آرمان‌های امام راحل همین حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.
کد خبر: ۵۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 10 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: پیام راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این است که استکبارستیزی به عنوان یک اصل همیشه برای ما محفوظ است، در هر شرایطی مقابله ما و ملت ما با استکبار و رژیم منفور صهیونیستی ادامه خواهد داشت و هیچ‌گاه از استکبار ستیزی درست بر نخواهیم داشت.

وی گفت: مردم به لطف خداوند همچنان پای اصول انقلاب امام و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: یکی از مصادیق ملت ایران بر سر اصول انقلاب و آرمان‌های امام راحل همین حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام راهپیمایی روز قدس خطاب به طرف مقابل تیم مذاکره‌کننده هسته‌ی و گروه 1+5 این است که بدانند ما از موضع قدرت در مذاکرات حضور یافته‌ایم و اقتدارمان در خط استکبارستیزی ثابت و ماندگار است.

وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن خاطرنشان کرد: آل سعود به جای خوبی تکیه نکرده است،‌ آل سعود که امروز در حال استکبار کردن است در آینده نزدیک سقوط خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار