امام جمعه سرخس گفت: امام یک حرکت جهانی را آغاز کرده بودند که مختص نظام اسلامی نبود بلکه امام دنبال عزت جامعه اسلامی و مسلمانان بود.
کد خبر: ۵۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 10 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با نسیم سرخس، درباره نام گذاری روز جهانی قدس توسط حضرت امام راحل گفت: نامگذاری این روز توسط حضرت امام نشان از این دارد که ایشان به دنبال رهایی اسلام از شر دشمنانی بودند که سرزمین های اسلامی را غصب کرده بودند.

امام جمعه سرخس افزود: امام یک حرکت جهانی را آغاز کرده بودند که مختص نظام اسلامی نبود بلکه امام دنبال عزت جامعه اسلامی و مسلمانان بود.

ارژنگ خاطرنشان کرد: امام راحل دشمن مشترک همه مسلمانان را در آن زمانی که داشت زمینه فراهم می شد تا اسرائیل پای خود را در این غصبی که انجام داده است، محکم کند به همه نشان داد و نیت پلید رژیم صهیونیستی را با نامگذاری روز قدس آشکار کرد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) به ما فهماندند که رژیم صهیونیستی فقط دشمن یک نظامی به مانند نظام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه این رژیم غاصب دشمن همه ی مسلمانان است و این حرکت حکایت از تیز بینی و دور اندیشی امام داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار