در دیدار با نهاوندیان با آیت‌الله صافی گلپایگانی مطرح شد:
آیت‌الله صافی گلپایگانی با تقدیر از رئیس‌جمهور و هیئت مذاکره‌کننده به‌ویژه وزیر امور خارجه گفت: این توافق را به ملت رشید و شریف ایران تبریک می‌گویم و از زحمات تیم مذاکره‌کننده و هیئت دولت تقدیر و تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۶۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 15 July 2015
محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی در مشهد مقدس با وی دیدار کرد و گزارشی از مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن ارائه داد و نیز سلام گرم رئیس‌جمهور را به وی ابلاغ کرد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با تقدیر و تشکر از رئیس جمهور و هیئت مذاکره‌کننده به‌ویژه آقای ظریف اظهارداشت: این‌جانب این توافق را به ملت رشید و شریف ایران تبریک می‌گویم و از زحمات تیم مذاکره‌کننده و هیئت دولت تقدیر و تشکر می‌کنم، امیدوارم که این موفقیت‌ها در خدمت به نظام اسلامی و ملت عزیزمان بیش از پیش ادامه یابد.

مرجع تقلید شیعیان دعای مردم برای موفقیت هیئت دولت و تیم‌مذاکره‌کننده در ماه مبارک رمضان را در کسب نتایج خوب مذاکرات مؤثر دانست و افزود: الحمدلله از عنایات حضرت ولی عصر (عج) و دعاهای متضرعانه مردم در ماه مبارک رمضان، نتایج خوبی برای کشور حاصل شد که امیدوارم آثار و فواید آن روز به روز آشکارتر شده و توفیقات خدمتگزاران به مردم بیشتر شود.

آیت‌الله صافی گلپایگانی ضمن ابراز خرسندی از نتایج مذاکرات بیان کرد: من از نتایجی که حاصل شد خوشحال هستم و مطمئنم ملت شریف ما هم از این موضوع خوشحال‌ هستند و قدردان زحمات مذاکر‌ه‌کنندگان محترم هستند، انشاالله با توکّل به خداوند و تدبیر عاقلانه، مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات و مسائل نیز حل می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تأکید بر لزوم معرفی چهره رحمانیت و منطق و برهان اسلام و تشیع به جهان عنوان کرد: نسبت به تعامل با جهان و به‌‌ویژه کشورهای اسلامی، همیشه باید با منطق و گفت‌وگو و با حفظ عزت و استقلال کشور اسلامی، مسائل را بررسی و از قهر و سیاسی‌کاری و لجبازی اجتناب کرد.

وی تصریح کرد: باید چهره رحمانیت و وجهه منطقی و برهانی اسلام و تشیع را به جهانیان معرفی کرد و به‌همه نشان داد که ما اهل قهر و اهانت به کسی نیستیم و با برهان و منطق و گفت‌وگو رفتار می‌کنیم.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی ضمن آرزوی موفقیت بیش از پیش برای دولت گفت: انشا‌ءالله با همت و تلاش مسئولان، در همه جا مقاصد اسلامی و ارزش‌های مکتب عزیز پیاده شود و مردم روز‌به‌روز آثار و نتایج خوب آن را احساس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار