عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هر شهروندی که نمای ساختمانش را در راستای تحقق معماری اسلامی، طراحی کند از تخفیف برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲ 20 February 2015

محمد آصفی یزدی در نشست مشترک کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر مشهد و شهردار منطقه 8 گفت: شورای اسلامی شهر به دنبال رسیدن به معماری اسلامی در شهر امام رضا(ع) است.

وی افزود: طبق تبصره جدیدی که در بودجه سالیانی به تصویب رسیده، هر شهروندی که نمای ساختمانش را در راستای تحقق معماری اسلامی، طراحی کنند از تخفیف برخوردار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: همچنین شورای چهارم تاکید دارد تا به المان‌های دائمی و مرتبط با نیازهای شهر برسیم؛ المان‌هایی که ویژگی‌های شهر امام رضا(ع) در آن دیده شود.

در ادامه دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: در مقابل خدماتی که به مردم می‌دهیم ما هم انتظارات متقابل از شهروندان داریم؛ اداره شهر با 3 میلیون جمعیت و سالانه 25 میلیون زائر توسط 25 نفر عضو شورا به ‌طور مسلم مدیریت نمی‌شود.

محمد عامری‌فر ادامه داد: بر همین اساس از مردم توقع داریم چشم و گوش شورا باشند و موضوعات و مشکلات شهر را به ما منتقل کنند؛ اگر پیمانکاری پروژه‌ای را بد اجرا می‌کند اطلاع دهید زیرا پول بیت‌المال است و نباید به هدر برود و ما با کمک شما بتوانیم نقص‌ها را برطرف کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار