رئیس اداره بهزیستی جغتای:
رئیس اداره بهزیستی جغتای گفت: اداره بهزیستی جغتای با بیش از یک‌هزار خانواده زیر پوشش و 56 مرکز تحت نظارت تمام فعالیت‌ها و مأموریت‌های بهزیستی را در سطح شهرستان جغتای اجرا می‌کند.
کد خبر: ۶۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 19 July 2015
اعظم افضلی در دیدار با فرماندار این شهرستان با ارائه گزارشی در زمینه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط این اداره اظهار کرد: این روز فرصت خوبی است تا اداره بهزیستی گزارشی از عملکردهای خود را برای آگاه‌سازی عموم مردم ارائه دهد.

اعظم افضلی با اشاره به هدف و رسالت مقدس نهاد بهزیستی در ایجاد یک جامعه سالم، عنوان کرد: اداره بهزیستی جغتای با بیش از هزار خانواده زیر پوشش و 56 مرکز تحت نظارت به عنوان مینیاتوری از سازمان بهزیستی تمام فعالیت‌ها و مأموریت‌های بهزیستی را در سطح شهرستان جغتای اجرا می‌کند.

وی با تأکید بر نقش مثبت و سازنده مشارکت‌های مردمی در روند کاری اداره بهزیستی خاطرنشان کرد: از هزار خانوار زیر پوشش اداره بهزیستی فقط 190خانواده مستمری‌بگیر هستند که امیدواریم با افزایش مشارکت‌های مردمی مددجویان بیشتری مورد حمایت قرار گیرند.

فرماندار جغتای نیز اظهار داشت: سازمان بهزیستی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی دولتی است، که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌کند و از این جهت ما قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل این اداره هستیم.

محمد علی‌آبادی با اشاره به میزان مشارکت‌های مردمی و کمک‌های دولت عنوان کرد: دولت علاقه‌مند است به قشر محروم کمک کند و کمک‌هایی که توسط دولت انجام می‌گیرد با توجه به تورم و رکود اقتصادی بسیار ناچیز است.

فرماندار جغتای افزود: امیدواریم با افزایش فروش نفت و به تبع آن افزایش درآمدهای مالیاتی دولت بتواند سهم بیشتری برای کمک به نیازمندان و معلولان اختصاص دهد.

وی با اشاره به اهمیت ضرورت توجه به معلولان تصریح کرد: ضرورت توجه به معلولان، جامعه هدف بهزیستی، حمایت مادی و معنوی، توسعه مشارکت مردمی، مناسب‌سازی معابر و تکریم ارباب رجوع باید بیشتر مدنظر اداره بهزیستی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار