رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد از فعالیت هزار و 400 باشگاه ورزشی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 22 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مجید پوررضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال 94 تا کنون بیش از 600 باشگاه ورزشی بازرسی صورت گرفته و در نظر داریم تا پایان امسال در مجموع از هزار و 400 باشگاه ورزشی که در مشهد فعالیت می‌کنند، بازدید کنیم.

وی افزود: در مجموع 70 درصد باشگاه‌های ورزشی در مشهد دارای مجوز هستند و 30 درصد دیگر یا فاقد مجوز و یا در حال اخذ مجوز فعالیت هستند.

پوررضایی خاطرنشان کرد: در هفته 3 روز از باشگاه‌های ویژه بانوان و سه روز دیگر از باشگاه‌های ورزشی آقایان بازرسی می‌شود که این بازرسی‌ها به همراه اداره اماکن نیروی انتظامی صورت می‌گیرد، همچنین بازرس‌های اداره ورزش و جوانان روزانه از باشگاه‌های ورزشی بازدید می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد با بیان اینکه تمام تلاش ما برقراری محیطی امن و سالم برای ورزش است، تصریح کرد: ابتدا به باشگاه‌های بدون مجوز تذکر داده و مهلتی برای اخذ مجوز تعیین می‌شود که در صورت اقدام نکردن به موقع باشگاه‌های ورزشی به صورت جدی با متخلفین برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت ویژه‌ای بر مجموعه‌های آبی در فصل تابستان صورت گرفته است، گفت: به دلیل استقبال از مجموعه‌های آبی در فصل تابستان نظارت ویژه‌ای بر رعایت استاندارد‌ها و بهداشت موسسات آبی صورت گرفته است.

پوررضایی با بیان اینکه متولی هر فعالیت ورزشی در کشور اداره ورزش و جوانان است، اعلام کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و موسسات باید برای برگزاری کلاس‌های ورزشی و اوقات فراغت از اداره ورزش و جوانان مجوز داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار