رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در بازرسی از انباری در مشهد، بیش از 7 تن گوشت احتکار شده کشف شد.
کد خبر: ۶۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 23 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بیدمشکی اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی گوشت در یکی از انبارهای شهر مشهد، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی با شناسایی، محل انبار را به صورت نامحسوس در نظر داشتند و با بررسی صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند؛ در این عملیات که با حضور کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت استان انجام شد با توجه به عدم ارائه هر گونه مدارک مبنی بر ارائه آمار موجودی از سوی متصدی این واحد صنفی محل پلمب شد.

وی گفت: در بازرسی از سردخانه‌های این انبار، مقدار هزار کیلوگرم گوشت مرغ تخم‌گذار، هزار کیلوگرم گوشت مرغ برزیلی، هزار و 200 کیلوگرم گوشت مرغ ایرانی، مقدار 450 کیلوگرم گوشت قرمز برزیلی و مقدار چهار هزار و 500 کیلوگرم مرغ منجمد خارجی به ارزش 485 میلیون و 500 هزار ریال کشف و ضبط شد.

بیدمشکی تاکید کرد: در این رابطه دو نفر از متصدیان این انبار که آمارهای مربوط به این مواد غذایی را به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نکرده بودند پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار