مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: 10 هزار هکتار زمین برای توسعه صنعت و استقرار واحد‌های صنعتی در استان فراهم شده و در حال حاضر 36 درصد واحد‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان مستقر است.
کد خبر: ۶۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 23 July 2015
مسعود اصغریان رضایی در نشست خبری که به مناسبت هفته گرامیداشت صنعت و معدن در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: 45 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و 10 ناحیه خصوصی در استان وجود دارد که مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بحث حمایت از شرکت‌های کوچک به منظور توسعه صنعتی وظیفه ما است، افزود: 10 هزار هکتار زمین برای توسعه صنعت و استقرار واحد‌های صنعتی در استان فراهم شده و در حال حاضر از لحاظ تعدادی 36 درصد واحد‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان مستقر است.

اصغریان خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها با فراهم‌آوری شاخص‌های توسعه شهرک‌های صنعتی از رونق بهتری برخوردار شوند و امکان آن فراهم شود تا شهر‌ک‌های صنعتی شاهد رشد و توسعه صنعت شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: برگزاری تور‌های صنعتی و آموزشی، کلینیک صنعت، دوره‌های آموزشی ارتقای دانش صنایع کوچک از جمله اقدامات ما در سال 93 بوده که برای امسال هم در این مورد برنامه‌ریزی صورت گرفته است همچنین امسال در نظر داریم از واحد‌های صنعتی کوچک در استان حمایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار