کتاب «مهارت‌های سازگاری خلاق برای کودکان» ویژه والدین و متخصصان برای نخستین‌بار توسط «به‌نشر» چاپ و وارد بازار نشر کشور شد.
کد خبر: ۶۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 25 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، کودکان مهارت‌های سازگاری را از شیوه‌های گوناگونی می‌آموزند که مشاهده رفتار و عملکرد والدین و بزرگسالان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین شیوه‌های یادگیری در این زمینه محسوب می‌شود.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ کتاب «مهارت‌های سازگاری خلاق برای کودکان» نوشته «بانی توماس» و ترجمه فریدون یاریاری، زینب حق شناس و ریحانه درگاهیان نسبت به آشنایی با آموزش روش‌های سرگرم کننده و منحصر به فرد والدین و متخصصان با مهارت‌های سازگاری به کودکان اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این کتاب که برای نخستین‌بار توسط به‌نشر به چاپ رسیده، می‌توان به استفاده از هنر و کاردستی و همچنین ارزانی و در دسترس بودن وسائل به کار رفته در بازی‌های پیشنهادی آن اشاره کرد.

کتاب «مهارت‌های سازگاری خلاق برای کودکان» در سه بخش عمده شامل راهبردها و مهارت‌های سازگاری، مداخلات خاص برای کودکان نگران و همچنین مداخلات خاص برای کودکان غمگین تدوین شده است که طی آنها متن‌هایی ساده برای آموزش شیوه‌های کمک به کودکان از راه‌های جدید و جذاب مانند نقاشی، ساخت کاردستی، بازی و غیره معرفی و آموزش داده می‌شود.

کتاب «مهارت‌های سازگاری خلاق برای کودکان» که برای نخستین‌بار توسط به‌نشر در قطع رقعی به چاپ رسیده و علاقه‌مندان به تهیه این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار