حاجی‌آخوندزاده:
سرمربی مشهدی و سابق تیم ملی جودو گفت: جودو برای برون‌رفت از شرایط موجود، چاره‌ای جز همدلی و همکاری ندارد و باید به جای فکرکردن به منافع شخصی، در جهت تامین خواسته‌های فدراسیون حرکت کرد.
کد خبر: ۶۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 01 August 2015
مسعود حاجی‌آخوندزاده با بیان این‌که با تغییر رییس فدراسیون، تحولی در جودو ایجاد نخواهد شد، گفت: بی‌پولی، بی‌برنامگی، حمایت‌نشدن از سوی متولیان ورزش و همدل نبودن موجودیت جودو، یکی از دلایل افت این رشته و به حاشیه‌رفتن آن در این سال‌ها بوده است که برای اصلاح آن، بایستی زمان و انرژی زیادی صرف شود.

وی ادامه داد: به طور قطع با تغییر در مدیرت فدراسیون و جابجایی آدم‌ها باز هم تحولی در جودو اتفاق نخواهد افتاد و فضای جودو گل و بلبل نمی‌شود. بایستی بدانیم تا پول و حمایت نباشد، نمی‌شود قدم از قدم برداشت. وزارت ورزش و جوانان بایستی با حمایت‌های لازم، عقب‌ماندگی‌های رخ‌داده را ترمیم کند.

حاجی‌آخوندزاده در پایان یادآورشد: در شرایط فعلی به هیچ عنوان نمی‌شود از رشته جودو انتظار معجزه داشت. چرا که در سال‌های اخیر راه اشتباه و پرمانع برای آن تجویز کرده‌ایم. برای تغییر در روند فعلی جودو، ابتدا باید به عقب بازگشت و بعد مسیر درست را پیمود.

وی بی‌برنامگی در پشتوانه‌سازی برای نسل طلایی جودو را یکی از دلایل افت این رشته دانست و افزود: بعد از تمام‌شدن دوران نسل طلایی چند سال گذشته (که از میران و میراسماعیلی و برخی دیگر تشکیل شده بود) جودو عملا در هیچ رده‌ای موفق نبود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار