مدیر امور فرهنگی‌ و گردشگری شهرداری مشهد گفت: ۱۸۵ هزار و ۶۶۴ هزار مسافر در چهار ماه نخست امسال در کمپ‌های زائر مشهد مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۶۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 01 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی احسان ثانوی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال 630 هزار 231 نفر به مراکز راهنمای زائر شهرداری در مشهد مقدس مراجعه کرده‌اند که در مدت مشابه سال گذشته 756 هزار و 364 نفر به مراکز راهنمای زائر مراجعه کرده بودند.

وی به تعداد زائران اسکان یافته از ابتدای امسال تا تیرماه از سوی امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد اشاره کرد و افزود: 185 هزار و 664 نفر از مسافران در کمپ‌ها برای اسکان زائران مستقر شده‌اند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد تعداد مسافران مورد استقبال قرار گرفته در ایستگاه‌های استقبال از زائر در چهار ماهه نخست سال گذشته را 130 هزار و 25 نفر اعلام کرد و گفت: در چهار ماهه نخست امسال 311 هزار و 271 نفر در ایستگاه‌های استقبال از زائران و مسافران بارگاه منور رضوی در مبادی ورودی شهر مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

ثانوی خاطرنشان کرد: 422 هزار و 85 نفر سال گذشته از نمایشگاه زیارت بازدید داشته‌اند امسال نیز 211 هزار و 440 نفر از مسافران و زائران از نمایشگاه زیارت بازدید داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار