مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان گفت: باید از ظرفیت بازار، اصناف، تعاونی‌ها و کارخانجات مستقر در این شهرستان برای جمع‌آوری کمک در راستای بازسازی عتبات عالیات استفاده کرد.
کد خبر: ۷۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 02 August 2015
علی‌اصغر صوفی در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه در محل دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان اظهار کرد: مردم مؤمن، ولایی و محب اهل بیت(ع) در این شهرستان سهم بسزایی را در بازسازی عتبات عالیات دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 400 میلیون ریال مردم قوچان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند، گفت: امسال با توجه به گستردگی فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی و حضور در 12 طرح و پروژه به صورت مستقیم و غیر مستقیم، سهم بیشتری برای جمع‌آوری در راستای بازسازی متوجه شهرستان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان یادآور شد: امروزه دشمنان اسلام به ویژه تکفیری‌ها، داعشی‌ها و ... با تخریب قبور ائمه اطهار (ع) به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام هستند که مردم ایران اسلامی با داشتن روحیه‌ای مضاعف در بازسازی عتبات عالیات این امید دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی با اشاره به این موضوع که ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در این شهرستان جلسات مکرری با امام جمعه برای ارائه گزارش عملکرد برگزار می‌کند، تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان دارای 6 معاونت جذب و مشارکت‌ها، مالی و اداری، امور روحانیون، فرهنگی و روابط عمومی، پشتیبانی و امور خواهران بوده که باید از ظرفیت دولتی نیز در کنار این ستاد مردمی بهره برد.

صوفی با بیان این موضوع که همه ادارات و نهادهای قوچان دارای یک رابط ستاد بازسازی عتبات عالیات هستند، بیان کرد: باید از ظرفیت بازار، اصناف، تعاونی‌ها و کارخانجات مستقر در این شهرستان برای جمع‌آوری کمک در راستای بازسازی عتبات عالیات استفاده کرد.

وی تأکید کرد: برای هر پروژه مربوط به ستاد بازسازی عتبات عالیات یک شناسه واریزی وجود دارد که مردم می‌توانند وجوه خود را در نیت مربوطه و محل مورد نظر خود هزینه کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان با یادآوری این مطلب که در یک ماه اخیر نزدیک به 23 هزار پوستر و اطلاعیه بین مردم این شهرستان توزیع شده است، اظهار کرد: طی این مدت یک میلیون و 106 هزار تومان وجه نقد به همراه هشت قطعه طلا و یک سکه تمام بهار آزادی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات توسط مردم قوچان کمک شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، هیئت‌های مذهبی و مداحان، استفاده از ظرفیت روحانیون در چگونگی جمع‌آوری و توضیح طرح‌ها، نصب چندین صندوق ثابت در خیابان‌های اصلی شهر و برگزاری جلسه با خیرین خاص از برنامه‌های آتی ستاد بازسازی عتبات عالیت در این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار