فرماندار سبزوار:
فرماندار سبزوار گفت: یادواره ۳۴ شهید سبزوار در هفته دولت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 02 August 2015
احمد برادران در نخستین جلسه هفته دولت در این شهرستان، با اشاره به اینکه امسال باید در هفته دولت توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بیشتر باشد، اظهار داشت: ما باید ساختار اجتماعی را مدنظر قرار دهیم و برنامه‌های فرهنگی را در این هفته افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه مردم باید از دستاوردهای نظام آگاه شوند، خاطرنشان کرد: هر چند افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و کاربری در این هفته مهم است ولی اهمیت حوزه فرهنگی و اجتماعی بسیار حساس تر است.

فرماندار سبزوار با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت است، ادامه داد: تنها هدف دشمنان ایران ایجاد یاس و بدبینی و ناامیدی در مردم نسبت به ارکان نظام است که حرفا‌هایی دروغ است و این موضوع را همگان می‌دانند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار نیز در این جلسه با بیان اینکه باید سعی شود در هفته دولت، دستاوردهای دولت به خوبی بیان شود، گفت: همزمانی هفته دولت و دهه کرامت فرصت مغتنمی است که می‌توانیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح بالا، به خوبی و به درستی سیاست‌های دولت را گویا باشیم.

حسین میردشتی با بیان اینکه امسال رویکرد برنامه‌های هفته دولت در حوزه سبزوار بزرگ تغییر کرده است، افزود: امسال بیشتر به سمت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خواهیم رفت و عملکرد دولت در سایر حوزه‌ها را خواهیم دید.

وی با اشاره به برای اجرای برنامه‌ها در هفته دولت 9 کمیته در شهرستان ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی، کمیته تربیت بدنی، کمیته ایثارگران، کمیته عمرانی، کمیته تبلیغات محیطی، کمیته بانوان و ایجاد ستادهای بخش‌های مختلف شهرستان از جمله کمیته های فعال در این هفته خواهند بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و مردم سبزوار در محل جایگاه نماز جمعه شهرستان، برگزاری یادواره 34 شهید تحت عنوان شهدای دولت، سرکشی از خانواده شاهد و برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دولت را از جمله برنامه‌هایی بیان کرد که در این هفته در شهرستان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار