دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: برگزاری برخی از اردوها و کنسرت‌ها در فضای دانشگاهی، رواج مصادیق بی‌دینی است.
کد خبر: ۷۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 02 August 2015
امیر فتوتی در نشست خبری هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سالن شورای دانشکده پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: شرایط فعالیت برای برخی از تشکل‌های سیاسی انقلابی در دانشگاه‌ها به شدت سخت شده است و این امر از ابتدای فعالیت‌های دولت جدید بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه هدف برخی از ایجاد تشکل‌هایی که با نام اسلام در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، پیاده‌کردن جریان فکری اصلاحات در دانشگاه‌ها است، تصریح کرد: متاسفانه برگزاری برخی از اردوها و کنسرت‌ها در فضای دانشگاهی رواج مصادیق بی‌دینی است.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری را ایجاد فضایی مناسب در دانشگاه‌ها دانست که متاسفانه به این مهم توجهی نمی‌شود و در ادامه گفت: درخواست این اتحادیه از وزیر علوم و بهداشت این است که مورد توجه قرار گیرد.

فتوتی با اشاره به اینکه معمولا تشکل‌های انقلابی با مشکلات زیادی روبه رو هستند، افزود: متاسفانه انتخابات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با سابقه 25 ساله مورد تایید مسئولان سیاسی نیست و برگزاری هجدهمین کنگره سراسری این اتحادیه نیز همزمان با انتخابات آن به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 6 دفتر دانشگاهی در خراسان رضوی فعال است که به جرات می‌توان گفت از اجزای قانونی هستند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: امروز ساعت 11 صبح مراسم افتتاحیه در دفتر امام جمعه مشهد آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار