رئیس اداره تعاون سبزوار:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: 33 درصد از تعاونی‌های این شهرستان در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 02 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی عقیل مختاری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه 33 درصد از شرکت‌های تعاونی شهرستان در بخش کشاورزی فعال هستند، اظهار کرد: در سبزوار 850 شرکت تعاونی به ثبت رسیده که از این میزان 550 شرکت تعاونی فعال هستند.

وی با بیان اینکه این تعداد شرکت تعاونی فعال ظرفیت اشتغال 12 هزار نفر در شهرستان را فراهم کرده است، تصریح کرد: پس از کشاورزی، 22 درصد از شرکت‌های تعاونی ما در بخش خدمات، 19 درصد در بخش صنعت، 6 درصد در حوزه مسکن، 5 درصد در حوزه مصرف و 5 درصد در سایر بخش‌ها فعال هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار با بیان اینکه در سال گذشته با تلاش صورت گرفته تعداد 13 شرکت تعاونی در سطح شهرستان تشکیل شد، ادامه داد: این ظرفیت اشتغال 151 نفر را در شهرستان ایجاد کرده بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 8 شرکت تعاونی تشکیل و یا در مرحله ثبت هستند، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این شرکت‌های تعاونی ظرفیت اشتغال برای 60 نفر در شهرستان ایجاد می‌شود.

مختاری با بیان اینکه سیاست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کمک به توسعه تعاونی و گسترش فعالیت‌های آنان است، بیان کرد: شرکت‌های تعاونی با جمع شدن سرمایه‌های اندک مردم تشکیل می‌شوند و در افزایش میزان کسب و کار، کارآفرینی، تولید و اشتغال پایدار مفید و موثر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار