شهردار منطقه ۴ مشهد از ایمن سازی زمین های بازی کودکان در بوستان های این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 03 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار مشهد، سید کمال‌الدین شاهچراغی ارتقای سطح ایمنی و سلامت کودکان در بوستان ها و زمین های بازی را از دلایل لزوم استانداردسازی این فضا ها دانست و گفت: استانداردسازی فضاهای بازی کودکان برای کاهش آسیب ها و حوادث احتمالی در سال های اخیر مورد توجه ویژه مدیران شهری قرار گرفته است.

شاهچراغی اظهار داشت: بازی از ضروریات زندگی در کودکی است و در رشد ذهنی و جسمی کودکان تاثیر ویژه ای دارد بنابراین باید به احداث محیطی سالم که علاوه بر برآروده ساختن اهداف و نیاز بازی کودک، ایمنی و سلامت او را نیز تضمین کند توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه استفاده از وسایل بازی فلزی و فرسوده توسط کودکان، آن ها را در معرض آسیب قرار می دهد، افزود: به همین منظور استانداردسازی زمین های بازی بوستان های منطقه چهار و ارتقاء سطح ایمنی این وسایل و سلامت کودکان، ۵ زمین بازی در بوستان های سرو واقع در طبرسی شمالی، صادقیه، ارم واقع در پنجتن ۴۵ و پارک خطی حاشیه بزرگراه بابانظر با استفاده از وسایل پلی اتیلن و کف پوش استاندارد در حال ایمن سازی می باشد.

شهردار منطقه چهار خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح زمین های بازی سطح منطقه که نیاز به استانداردسازی دارند تا پایان سال جاری ایمن سازی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار